youngster schreef:Zwembadje?
Ik ga wel zonnen als het warm is
helemaal mee eens! lekker bruin worden. en als het te warm wordt, ff n frisse duik en vervolgens weer verder bakken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
youngster schreef:Zwembadje?
Ik ga wel zonnen als het warm is
PeeWij schreef:Nee ik en vier vrouwen, Yorick op de rand om foto's te maken en dat was het!
Yorick zorgt er dus ook voor dat er geen veulens en andere geintresseerde er in springen!
PeeWij schreef:Nee ik en vier vrouwen, Yorick op de rand om foto's te maken en dat was het!
Yorick zorgt er dus ook voor dat er geen veulens en andere geintresseerde er in springen!
Westernfreak schreef:PeeWij schreef:Nee ik en vier vrouwen, Yorick op de rand om foto's te maken en dat was het!
Wie wil er nou met jou in een badje ?
Tolbert, is te doen...als ik geen wedstrijd heb, staat het genoteerd!
PeeWij schreef:vanda's schreef:En de dag voor Tolbert staat ie bij ons in de tuin
Dat is dus nummer 2 die mee doet! En als wij daar gaan logeren, dan gaat mijn vrouw ook mee, dus nummer 3!Yorick neem je waterdichte camera maar mee, want dat duurt niet lang voordat jij erbij springt
yorick schreef:PeeWij schreef:
Dat is dus nummer 2 die mee doet! En als wij daar gaan logeren, dan gaat mijn vrouw ook mee, dus nummer 3!Yorick neem je waterdichte camera maar mee, want dat duurt niet lang voordat jij erbij springt
Dat kon idd weleens snel gebeuren ja.
toptoys schreef:Bij ons komt de tandarts 1x per jaar.
) madrieka schreef:Hey was ik weer ,waar gaat het over (heb geen zin om terug te lezen)
yorick schreef:Ik ga weer aan het werk schatten,tot ziens
madrieka schreef:Oke ,de ......zitten op de post...![]()
Dank je wel alvast! yorick schreef:Ik ga weer aan het werk schatten,tot ziens
Yorick wat zeg je nu tegen me PeeWij schreef:yorick schreef:Ik ga weer aan het werk schatten,tot ziens
Yorick wat zeg je nu tegen me
thinkaboutit schreef:he regientje. alles okay daar?
regientje schreef:thinkaboutit schreef:he regientje. alles okay daar?
jups! zit nu op school, vanmorgen zwolle ingeweest! geld uitgegeven!
Vreselijk die griep was er net vanaf begint het weer