Ja idd, jammer. Wij hebben het 2x per jaar maar. Met klassenaaf 1x per jaar. Ja 't was wel leuk! Alleen maar rampenstampen music. En heel vaak dezelfde liedjes. Dat was wel jammer, maar 't was wel gezellig.
Hebben de welspraters ook al op het ijs gestaan (6) xD?
Klassenavond hebben wij eigenlijk alleen in de tweede gehad..
Wij hadden ook niet echt fantastische muziek, heel veel dance & trance, niet helemaal mijn stijl, ik vond de DJ vorig jaar wel beter.. Maar 't was wel gewoon leuk, met de juiste mensen ook.
Ik ga straks bij ons op de wiel schaatsen. Is voor 't eerst in 15 jaar dat dat weer kan, dus ik ga 't doen ook.
Marije is er weer Pony had wel eerst in de wei gelopen alleen hij had nog energie zat Hij was erg druk, moest m steeds inhouden enzo.. Hij sneed alle hoeken af en luisterde niet maar op het eind liep die toch wel netjes
M'N LEREN LAARZEN ZIJN BESTEEELD! De Petrie Anky's, moesten natuurlijk op maat gemaakt want ik paste alle standaardmaten niet van alle merken en heb echt heel veel moeten passen heb zulke rare maten.
M'n broertje is nu nog een ergere "gangSterrb0ytjj" hij heeft z'n oorbellen omg. Maar heb van hem wel witte bonbonbloc chocola gehad .
heb vandaag ook geschaatst! En heb water over onze voortuin gegooid dus dr ligt nou een laag ijs op.