Lekker dan Tania.. als je er zoveel moeite voor moet doen omdat zíj het niet normaal kunnen regelen zou ik ook iets hebben van doei, doe t zelf
Het is hier wel uitgestorven trouwens. Ik was net even al mn bestandjes aan het opruimen, moet eigenlijk Duits maken en dan ga ik altijd opeens opruimen. xD Maar toen kwam ik nog zo'n verslag tegen van het Concert van My Chemical Romance van vorig jaar. (Moest voor NL ) Staat echt zo droog omschreven dat de zaal het niet boeiend vond toen Paramore er was, en dat Billy Talent een stuk leuker was. Schaam. Dit is het, heb t ff zo klein gedaan omdat het niet echt boeiend is en anders de pagina zo uitrekt. De meeste mensen interesseren zich dus niet/minder in het voorprogramma. Afijn, het voorprogramma was de poppunkband Paramore. Niet veel mensen kende de liedjes echt en het was best rustig, qua gedrag, in de zaal. Na drie kwartier ging Paramore er weer vandoor en ging het licht aan. Mensen gingen even naar de wc, drinken halen, noem maar op.
Na een kwartier ging het licht weer uit en de stemming kwam er alweer wat meer in. Billy Talent kwam het podium op en de mensen gilden de longen uit hun lijf. Deze band was veel indrukwekkender dan Paramore.