Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Welshfanatic schreef:Haden het vandaag op school nog over wie onze idolen zijn/waren.
Ging het erover dat iedereen wel fan was geweest van de Spice Girls of BSB etc
OMG als ik aan die tijd terugdenk
Tsja, de cd´s liggen hier nog wel, ook Spice Girls... enig 

Welshfanatic schreef:Whahaha!!!![]()
Okeeee, krijg hier nu net te horen, dat de vrouw die hier nu al meer dan een week vermist word wss vlakbij mijn huis gevonden is... BRRRRRR
Vind het maar griezelig. Kon de vrouw ook wel een beetje, moeder van een jongen waarmee ik gesport heb. Raar idee zeg! 

stalshamrock schreef:Welshfanatic schreef:Whahaha!!!![]()
Okeeee, krijg hier nu net te horen, dat de vrouw die hier nu al meer dan een week vermist word wss vlakbij mijn huis gevonden is... BRRRRRR
jakkes, lijkt mij geen fijn gevoel.
wij wonen aan de dijk vlak naast de waal en daar is nu al 2x een lijk aangespoeld.
En aan galop hoefde ze dus ook niet te denken
Je zag m echt kijken van "Helluupppp" dus k zeg k ga dr zelf wel weer op, zweepje mee, tikje achter mn been en hop, meneer sprong aan in de rechtergalop! uitbundig beloond en lekker uitstappen
Volgende week heeft hij weekje rust.
toptoys schreef:Ik ga lekker op de bank hangen en prison break kijken, dat is het enige op tv wat ik elke week volg.
... heb wel de dvd's liggen van alle komende series dus denk dat ik die tzt maar eens ga kijken...Welshfanatic schreef:Whahaha!!!![]()
)