Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dyonne schreef:Ik vroeg nog wie lid waren van zowel WPCV als NWPCS? Maar kan dat beter overdag vragen denk voor antwoorden.
Zijn er ook mensen die trouwens van geen van beiden lid zijn?
Dyonne schreef:Kopenhagen heeft zelfs geen Cob meer.Dus dan kan ik het ook wel goed begrijpen.
En vanda's, een NWPCS keuring dus. Ik wilde haar toch laten opnemen in het stamboek. En hoopte stiekem ook wel op ster. Maar ja, de jury deed beetje vaag over haar waarom ze geen CK kreeg. Maar wel 1e premie en dus beste 3-jarige.

Dyonne schreef:Waarom ster?
Omdat het wel leuk staat.
Maar goed, ik weet dat de WPCV anders werkt. Toch is het leuk als jij niet de enige bent die je pony mooi vind.
Kan je hoog en laag springen, maar is gewoon een feit.
Dyonne schreef:Toch is het leuk als jij niet de enige bent die je pony mooi vind.
Dyonne schreef:Waarom ster?
Maar goed, ik weet dat de WPCV anders werkt. Toch is het leuk als jij niet de enige bent die je pony mooi vind.
youngster schreef:Dyonne schreef:Waarom ster?
En voor de verkoop is het ook wel intressantKan je hoog en laag springen, maar is gewoon een feit.
PeeWij schreef:bij de KWPN en hobbijfokker wel, maar de echte welshfokkers zegt een ster predikaat niks!
kopenhagen schreef:in de paardenkrant staan meerder uitslagen van keuringen ook van andere rassen, beroepsmatig soms wel handig om het te weten

Dyonne schreef:Dat is waar, dat zeggen wij ook altijd.
Ik ben blij als ze er elke keer weer staat.
En wie weet zijn wij nu ook weleens op een WPCV keuring te vinden. Ben nog nooit er geweest.
Onze hengst is wel eens op Premium Show geweest, maar toen kon ik niet mee, was op werkweek.
bekeken is het inderdaad duur
En het is ook wel leuk dat je pony bij het ene engelse jurylid op kop loopt, terwijl het bij de ander geen kans maakt ! kopenhagen schreef:alleen vanuit de welshbrilbekeken is het inderdaad duur