Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Wat is Saumur?
Winniiee schreef:Noor: En voor welk ras is het dan?
Mindfields schreef:Winniiee schreef:Noor: En voor welk ras is het dan?
In jullie geval lijkt me de Welsh pony/Cob?
Maar ik ga voor andere rassen dit ook doen, bijv. een Haflingerdag, een Fjordendag, een New Forest dag, noem maar op. Het lijkt mij gewoon leuk om meerdere mensen met hetzelfde ras op 1 dag te hebben, voor mij als instructeur maakt dat niet veel uit, maar ik denk dat het voor de deelnemers leuk is, een soort meeting en dan ook functioneel qua les.
Vanny_ schreef:Eviiiiiwat denk je zelf? als ze hier komt posten...
Lijkt me super leerzaam, maar heb ten 1e geen vervoer, ten 2e ik rijd een Welsh B ponytje en voor het plaatje ben ik iets te groot voor hem. We zijn ook heel erg koos-niveauloosen daarnaast is een cob toch wel anders qua rijden dan een A/B, die meestal ook door wat jongere kleinere kinderen worden gereden
Vanny_ schreef:Eviiiiiwat denk je zelf? als ze hier komt posten...
Lijkt me super leerzaam, maar heb ten 1e geen vervoer, ten 2e ik rijd een Welsh B ponytje en voor het plaatje ben ik iets te groot voor hem. We zijn ook heel erg koos-niveauloosen daarnaast is een cob toch wel anders qua rijden dan een A/B, die meestal ook door wat jongere kleinere kinderen worden gereden