En Barbara, geloof ons maar, het is soms echt goed je even echt te laten gaan bij een ander.
Lucht echt op! En als je zo'n iemand niet kan vinden, naar ons toekomen hoor!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanny_ schreef:Cynthia natuurlijk ben je hier nog steeds gewenst! Ik vind je namelijk wel een super meid en heb nooit problemen met je gehad dus... iedereen (voor zover ik het weet) vindt het juist gezellig als JIJ komt.
WiskyBokjes schreef:ik zit ook liever in ander topic hoor
Vanny_ schreef:Ik denk dat je wel weet dat ik geen problemen of iets met je heb, want ik heb voor zover ik weet nooit zoiets tegen jou per PB gezegd en heb jou ook niet op msn... zo komt het bij mij over alsof het hier helemaal niet leuk meer is.
Cynn_x schreef:WiskyBokjes schreef:ik zit ook liever in ander topic hoor
Dat idee had ik ook altijd, maar het stomme is; Ik vond geen enkel topic dat ik zag staan er zo leuk uit zien als WP!
_Barbara_ schreef:Ja i know, hier kan ik alles kwijt, dat wee tik gewoon!
En toch lukt t gewoon niet ..
Vanny_ schreef:Maar ik ga eten...
Cynn_x schreef:Miss_Mo schreef:Jij bent de geen hier die het een leuke sfeer geeft....en met jou erbij is het meestal erg gezellig..je hebt je wordje klaar...maar dat is juist goed..jij zegt wat je denkt..en dat is meestal fijn voor een mens achteraf..dan weet hij/zij wat jij van hem/haar vindt...en kan als hij/zij wilt dan zich aapassen...
Ik kon mezelf nooit beschrijven, maar nu heb jij dat voor me gedaan.
Zo zit ik idd in elkaar. Aan 't begin ben ik altijd heel stil, maar ik heb toch wel overal een mening over.
Als je me beter kent kan je veel lol met me hebben, en veel bij me kwijt, maar dan zeg ik ook eerlijk wat ik ervan vind.
Maar dat weerhoud me er niet van om je proberen te helpen.
Ik probeer m'n woordje altijd vriendelijk te laten overkomen, en duidelijk, zodat het 'helpvol' ofzoiets, overkomt.
Maar als er dan iemand er niet mee eens is, of begint te zeuren, daar kan ik niet zo goed tegen, zeker als ik zelf niet lekker in me vel zit.
En ik moet eerlijk bekennen, ik ben een echte opkropper. Ik verberg liever mijn geheimen & problemen, en help liever andere, dan dat ik mezelf laat zien..
Miss_Mo schreef:en eerlijk gezegd..ben ik straks misschien wel een wp'er zonder welsh....
bietjuhh schreef:Miss_Mo schreef:en eerlijk gezegd..ben ik straks misschien wel een wp'er zonder welsh....
dag geeft niet eens een wp'er altijd een wp'er vindt ik !!