Hilbert kan (kon

Maar hij werd wel vaak heet hoor, ging ie stuiteren, hahaha, vooral met de piaffe!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Devi schreef:Tjee, ben je al Grand Prix klaar dan Shanna, is hetzelfde met verkeerde galop, ik zeg dan altijd tegen mijn instructrice, is geen verkeede galop maar een goed uitgevoerde contragalop.
Dat heet het goedpraten van je eigen fouten.
Maar goed.. wat l*l ik.. ik kan niet eens paardrijden.
Shanna16 schreef:
Nee, alleen je naam in een paard scheren.
Blijf ik overigens wel een grandioos goede actie vinden
Sjoert schreef:FotoFun.
klaasjuhhh schreef:Gaan er van hier ook nog mensen naar Gilze? Wij gaan met de 2jarige palomino merrie, en ik doe waarschijnlijk mee met de Bestgaande Voorbrenger. Was 2jaar terug nog bestgaande voorbrenger Youth 12-16 in Wezep..Whaha.
Sjoert schreef:klaasjuhhh schreef:Gaan er van hier ook nog mensen naar Gilze? Wij gaan met de 2jarige palomino merrie, en ik doe waarschijnlijk mee met de Bestgaande Voorbrenger. Was 2jaar terug nog bestgaande voorbrenger Youth 12-16 in Wezep..Whaha.
Ik begrijp dus dat in Gilze de voorbrengers worden gekeurd in plaats van de welshjes?
klaasjuhhh schreef:Nou nou nou..Zo kan ie wel weer, Sjoert!
Whaha.. Heb toevallig nog een leuke foto voor FF klaarliggen van jou
klaasjuhhh schreef:Jep, maar waarschijnlijk niet op die manier zoals jij het brengt![]()
Sjoert schreef:klaasjuhhh schreef:Nou nou nou..Zo kan ie wel weer, Sjoert!
Whaha.. Heb toevallig nog een leuke foto voor FF klaarliggen van jou
Ohoh.......
Ik had je allang in de smiezen. beetje stiekum foto's maken...
Sjoert schreef:klaasjuhhh schreef:Jep, maar waarschijnlijk niet op die manier zoals jij het brengt![]()
Ok, nu ben ik helemaal van slag?![]()
![]()
Wat bedoel je dan?
klaasjuhhh schreef:Zou ik ook zeggen als ik jou wasIk zei toch nog tegen je; "Ben er helemaal klaar voor"?
Shanna16 schreef:Maar hoezo dan FF-klaas
Sorry, het is laat, zeg maar.
Normaal ben ik wel aardig slim hoorGeloof ik!
En FF is er toch niet meer?
Shanna16 schreef:
En FF is er toch niet meer?