Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RoosShauntay schreef:@nicky_rilana ; dan heb ik een spijtig antwoord, want die merrie is absoluut niet echt liefze is wel lief, maar haar karakter is énorm vurig om het zo te zeggen, ontzettend eenkennig & gevoelig.
@Britt_Mara ; ik snap echt wat je bedoelt ! De merrie die ik hieronder heb geplaatst; Sonja ,
is een merrie die vroeger iets heeft meegemaakt, waardoor ze nu ontzettend angstig is geworden ,
het is een merrie, ontzettend atletisch gebouwd, maar door wat er vroeger is gebeurd is ze ontzettend angstig en kon je eerst haast niet meer in haar buurt komen, in de stal als je haar ziet staan, zou je denken dat het een aggressief paardje is dat niet te vertrouwen is, zodra je met haar bezig bent en poetsen en aaien, is het beter, ze is en blijft gevoelig, maar we willen haar toch echt nog onder het zadel brengen, ze was eerst onder het zadel, maar door de huidige ruiter van toen stopte op het moment, dat de pony dacht gewonnen te hebben, sindsdien is ze stil blijven staan en eigenaren vinden dat ontzettend zonde, omdat als ze even goed getraind is er zón ontzettend mooie pony tevoorschijn komt & ook een perfécte achterhand.
sorry voor het lange bericht
RoosShauntay schreef:@britt_Mara ;
ik denk dat dat er zeker mee te maken heeft gehad, ik weet niet of je er bij bent geweest toen ze met 2 man kracht op de trailer is gegaan ?