Ik heb de eigenaar van de Mountain hengsten gesproken. Ik de nakeuring is Lippens Omega goedgekeurd en in de herkeuring is Medembliks Fabris goedgekeurd! In de sectie B is Anckerwaerdts Latino goedgekeurd.
Whahaha, oh, ik zit met m'n hoofd bij de verrichting.
cappelstud
Geplaatst: 06-03-09 16:11
[quote="regtur Foutje, hij is gekocht op de Hay-on Wye, zeg maar de zeeman onder de Welshveilingen. Stel dat hij wel goedgekeurd was, dan waren we meteen afgeweest van al die jaloerse opmerkingen over ponies die voor kapitalen gekocht worden en DAAROM kampioen worden. Kwaliteit laat zich niet alleen maar vertalen in ponden.
Trouwens de moeder van dat goede veulen van Seren Y De was ook maar 280,00 pond. 2 dieren die samen 500 gekost hebben hebben wel een veulen opgeleverd wat 700 opgebracht heeft, hmm. [/quote]
Veel jaren geleden kocht ik (op verzoek van enkele Engelse vrienden) 9 sectie A veulens vanuit bekende stud op de Haye-on-Waye veiling. Allen met Bengad en Coed Coch-bloedlijnen. Al deze ponies hebben het ondertussen uitstekend gedaan en daartussen zat ook Gleiniant Emma, moeder van Horses Farm Tornado die ondertussen zovele kampioenschappen heeft gewonnen en sectiewinnaar werd tijdens de 14e internationale welsh show in Aken. Sorry Regtur, voor deze laattijdige reactie.
Nu ff iets helemaal anders. De beste NWR-hengst blijft volgens mij toch Bodo Hij is nu jammerlijk nr Zweden verkocht, maar we hebben een jaarling van hem. Echt waar superieur bewegen en wat een uitstraling