haha,.. jullie zijn echt erg ben ik even de hond uit laten en hoppa!!en mijn aanleiding voor jullie ofcourse!
Wat moeten andere dan wel niet van ons denken!Stelletje oversexte pubers Ghehe, iedereen vlugt van ellende weg xD
Slim ja, om snel weg te gaan xDDoei Anne en Bianca! Wie deed nou nieuwe topic?Want volgensmij was dat nogsteeds niet duidelijk, en quotes moeten écht verzameld worden!
haha ik wou niet weg maar moest echt de hond uitlaten anders kon ik mee praten maarja nu is het al gedaan.
ja ik weet wel zeker dat het besloten is maar wie weet ik niet meer want diegenen die deze had gemaakt had toch gezegt wie het mogt doen?
Nathalie2 opende toch het nieuwe topic? maar die is hier nooit meer, maar ik ga mijn hond uitlaten & daarna kom ik hier gezellig praten
haha ik heb echt geen idee!quote's verzamelen is echt irritant op t laatste moment.bij dit topic hielp ik lola met de quote's, want om nou 500 bladzijdes alleen door de gaan spitten..
xManon_ schreef:Idd xDEn Ruthsel, jij deed die erna toch, of niet?Deze "discussie" hebbenw e al 100x gehad ja, en elke keer vergeet iedereen het xDmaare, ik wil niet openen hoor, ik kan nooit iets leuks verzinnen
[WPC] [HK]We houden 't nog niet voor gezien, hier is WP10![WPC] [HK] Welshpraat 9; De lol is om op te vegen