... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
...
maarja maakt niet je hebt er ook een zonder naam
( dat zal wat worden ) van wie mag ik een foto?? ( wel van een paard natuurlijk ) Carriejjjj schreef:Jeeeeeeeeeeeeeeeetje wat gaan jullie snel![]()
!!
.. Misschien kunnen we alle bewerkingen op een rijtje zetten?
Maar hebben jullie misschien nu al een voorkeur naar bepaalde sectie Welsh? Of alles gewoon door elkaar? Of nog een bekende Welsh hengst die je op het logo wilt zien? Zeg maar wat!
madrieka schreef:Carriejjjj schreef:Jeeeeeeeeeeeeeeeetje wat gaan jullie snel![]()
!!
viewtopic.php?f=68&t=789547&hilit=
Er is al een bwerkingstopic op bokt en ik denk niet dat de moderaters het fijn vinden als er hier ook allemaal bewerkingen komen
PollyAgain schreef:Ze bedoelt voor de logo's voor de volgende Welsh Praat. Dat mag toch wel?
madrieka schreef:Ja dat wel maar voor de rest van de foto's die hier bewerkt worden ,dat bedoelde ik
Citaat:HEEY!! Jou ken ik!!![]()
Je hebt op clubs.nl ook nog een hele club over Tabasco!![]()
Enkel, Tabasco is een New-Forest pony toch?
ik heb van mn welsh nog geen foto's daarom zet ik tabasco maar
Yucome schreef:Ik wil ook eens proberen een bewerking te maken( dat zal wat worden ) van wie mag ik een foto?? ( wel van een paard natuurlijk )
op de pagina hier voor staat 3 foto's van mij
madrieka schreef:Carriejjjj schreef:Jeeeeeeeeeeeeeeeetje wat gaan jullie snel![]()
!!
viewtopic.php?f=68&t=789547&hilit=
Er is al een bwerkingstopic op bokt en ik denk niet dat de moderaters het fijn vinden als er hier ook allemaal bewerkingen komen
Tabascotje schreef:Citaat:HEEY!! Jou ken ik!!![]()
Je hebt op clubs.nl ook nog een hele club over Tabasco!![]()
Enkel, Tabasco is een New-Forest pony toch?
hihi jaa inderdaatik heb van mn welsh nog geen foto's daarom zet ik tabasco maar
Ik heet C.ynthia op clubs.nl eerst bekend als xXPollyxxFlowerXx

_R_G_ schreef:doei!
ik heb nog leuke foto's voor het logo maar dat moet even via msn denk ik