Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:PeeWij schreef:
Ik heb een super leuke springpony staan, d maat 4 jaar oud b+7 winstpunten. Ras vertel ik hier niet. wil je het weten pb me maar
Ze zoeken eerder een c-maat.
youngster schreef:Grote ruiters op kleine ponys? Voor de wedstrijden vind ik het geen gezicht, maar zo voor een keer kan het prima mits de ruiter niet te zwaar is
youngster schreef:1.42 is een mooi maatje. Hoe braaf is die PW?
Kan em zondag wel even uittesten
melissa7 schreef:youngster nee gewoon voor recreatie. ik ben zelf 163 maar ga er nog niet op want weeg 60 en vind dat hij daar nog te ielerig voor is. mijn bijrijdster is 165 en weegt 50.
PeeWij schreef:melissa7 schreef:youngster nee gewoon voor recreatie. ik ben zelf 163 maar ga er nog niet op want weeg 60 en vind dat hij daar nog te ielerig voor is. mijn bijrijdster is 165 en weegt 50.
Gewoon erop gaan zitten! Mijn vrouw, vergelijkbaar postuur, maakt ze bij ons zadelmak!
PeeWij schreef:youngster schreef:Grote ruiters op kleine ponys? Voor de wedstrijden vind ik het geen gezicht, maar zo voor een keer kan het prima mits de ruiter niet te zwaar is
Ja ja Youngster doe zondag je rijbroek maar aan! Dan kan Sjoert foto's maken en dan weet maandag iedereen heir hoe dat er uit ziet.
Youngster op een a-tje van 1.16m
vanda's schreef:Yordy is weg
vanda's schreef:Yordy is weg
youngster schreef:PeeWij schreef:Ja ja Youngster doe zondag je rijbroek maar aan! Dan kan Sjoert foto's maken en dan weet maandag iedereen heir hoe dat er uit ziet.
Youngster op een a-tje van 1.16m
hahaha.. ik ben 1.70m
kan ik bekant meelopen. Ach ik wil best mijn rijbroek aantrekken hoor
melissa7 schreef:PeeWij schreef:
Gewoon erop gaan zitten! Mijn vrouw, vergelijkbaar postuur, maakt ze bij ons zadelmak!
joh meen je dat nou, want laatst kreeg ik een opmerking dat er bij zo'n jonge pony max. 45 kilo op mag zitten incl zadel. nou dan had ik hem wel gelijk kunnen verkopen want dan pas me dochter er ook haast niet meer op
Welshfanatic schreef:Mojeuhhh
Wastik weer... Wat zijn jullie toch en stelletje l*llers zeg... Tjees
youngster schreef:vanda's schreef:Yordy is weg
En nu zit je alleen??
toptoys schreef:Ik ben er ook weer. Oh weer een klant.....
vanda's schreef:Neej, klanten die voor 500,- spullen gaan kopenEn dan krijgen wij allemaal een Italiaans ijsje van Toptoys
*mjammie*