PeeWij schreef:Er zouden meer mensen met de instelling en gedrevenheid van de familie Wormgoor moeten zijn. Dat zou het niveau van keuringen verder omhoog brengen! Hoe meer fanatieke deelnemers hoe beter het is voor het niveau. Ook voor ons geldt: het seizoen mag wel weer beginnen. Ik zit niet te wachten op de sint en de kerstboom maar op mei zodat het keuringsseizoen weer begint!
Stiekum gaat het seizoen achter de schermen gewoon door he. De hengsten komen terug van de hengstenweides om klaar gemakt te worden voor de HK. Hier liggen de 1e dekens alweer op de HK gangers van 2011.
Of nog eentje?
Inderdaad zoals Yorick zegt bij de verkiezing van de NWR met beste draf is er veel meer herrie en dat vind men wel normaal. Waarom hebben ze dat eigenlijk niet voor elke sectie?! Op de RW leeft het publiek ook altijd erg mee en laten ze zich ook flink horen als er best bewegende dieren langskomen.
) gekruisd wordt. Ik had haast het idee dat er amper bij nagedacht werd, laat staan een doel was om een bepaald soort pony te fokken. In de NWR wordt gewoon al jarenlang naar een bepaald type toegefokt en doorgefokt en heb je veel meer een uniforme populatie.
. Hier blijft het toch grote hobby, maar ook wel passie, al is dat ook iets wat moet groeien denk ik.