Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb vandaag weer heerlijk gereden
Als het zo door gaat kan ik nog op wedstrijd

? 

! 

er kwam net een apard aan .. die auto kwam aanrijden, reed bijna tegen dat paard aan dus die eigenaar trapt tegen die auto. De mensen met wie ik op wedstrijd was schreeuwen en naar de auto lopen enzo, en boos worden. Deuk er in getrapt enzo.. Nou die man stapte uit en werd boos. Toen kwamen er mannen aanrenne die net boos waren geworden. De auto bestuurder en de bijzitter stapte weer in en reden snel weg.. Ik helemaal in schock
We hebben kenteken genoteerd en politie gebelt. Ik heb gelukkig niks gedaan want stel je voor dat die een pistool bij hadde... Brrr... ik tril nog
_Barbara_ schreef:Ehh bah kan me voorstellen da tje schrok marije

WiskyBokjes schreef:Ben er ook weer
Nou eerst fotos gemaakt van iemand proefje
Wij stonden bij de trailer, het paard stond er op. We hoorde verderop al mensen schreeuwen tegen een auto enzo. Het bleek dus dat hte parad ging steigeren en die auto echt emga hard langsreed.
Nou wij stonden eindje verderoper kwam net een apard aan .. die auto kwam aanrijden, reed bijna tegen dat paard aan dus die eigenaar trapt tegen die auto. De mensen met wie ik op wedstrijd was schreeuwen en naar de auto lopen enzo, en boos worden. Deuk er in getrapt enzo.. Nou die man stapte uit en werd boos. Toen kwamen er mannen aanrenne die net boos waren geworden. De auto bestuurder en de bijzitter stapte weer in en reden snel weg.. Ik helemaal in schock
We hebben kenteken genoteerd en politie gebelt. Ik heb gelukkig niks gedaan want stel je voor dat die een pistool bij hadde... Brrr... ik tril nog