Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
absque_dubio schreef:Bedankt Pauline! Mooi artikel, erg duidelijk. Veertje is duidelijk sabino (maar dat wist ik al), en Flamboyante is volgens het artikel splash ja. Komt helemaal overeen met de beschrijving (incl zwarte vlekjes op de lip). Tis me er eentje hoor. Ik oefenen met voorvoetjes geven, maar viel niet veel te oefenen want bij de eerste keer gaf ze ze gelijk super netjes. Mooi hoog en niet erop leunen oid. Perfect.en ze vind het leuk als ik aan d'r oren of neus trek of (zachtjes, dus niet rammend) op d'r hals /hoofd /kont /neus klop. Hoezo mak.
halster vandaag voor de derde keer om, en even aan de rest laten zien dat ze dat niet erg vind door het halster tien keer om en af te doen.
ze steekt zo d'r neus erin. Prachtig vind ze al die aandacht.
En Pauline je bent welkom hoor!
pien26 schreef:Ik zou het niet erg vinden meer foto's van die zwarte te zien![]()
Een merrie? Houd je haar aan of voor de verkoop?
Bellarose schreef:Ik blijf jouw hengst echt geweldig vinden Ines. Ga je die tzt voor de hengstenkeuring doen?
Spamspam! We staan in uitgelicht!
[ITP] Mijn knapperds op hun paasbest!
pien26 schreef:false
pien26 schreef:false
pien26 schreef:Helaas is het een hengst maar deze is zo geweldig!!! Kijk iedere keer op de advertentie er nog staat:
http://www.bokt.nl/markt/ad/248025/te-koop-palomino
Als het niet meer goed komt tussen mij en me paard (na het ongeluk zit er een scheur in onze relatie) en ik kan een plek vinden om hem hengst te laten zou ik hem zeker kopen, dan maar niet rijden en lekker mennen. Maar het is al een oude advertentie dus misschien al wel weg