En zo'n leraar doet daar 3 lessen over om 't me duidelijk te maken en dan lukt 't nog niet hè. Hay Barbie
Jeetje wat balen Shannen En goedzo Bec Ik moet nog zoveel doen maar heb geen zin..Naja, ga dan nu maar van de comp af, bye!
Woow ik wil Rebecca haar sommetjes!Algebra is cool.Hihi als je in 5v zit ga je je schamen dat je nu niet begreep hou dat sommetje moest. Wij doen nu stomme dingen met natuurlijke logaritmes.Niet leuk.
Dat heb ik ieder jaar Manon.. Dan kijk ik in 't boek van vorig jaar en dan denk ik 'Duu..' En toen dacht ik 'WTF?'
pizzaaa zo maar heb me al misselijk gegeten aan chocola .echt iets van mij, ik vreet mezelf vol tijdens toetsweken...
Haha xDWaarom heb je boeken van het jaar ervoor? Ik ga aan me huiswerk.Heb morgen een bonustestje.En weet je waarvan? Van WISKUNDE. -.-'
We mochten 'm houden. Ik snapte m'n economie vandaag. Maandag herkansing. Nouja, slechter dan de vorige kan 't niet worden.
xManon_ schreef:Wij hebben NOOIT herkansingen Wij alleen voor wiskunde, als je aan het eind van het jaar een onv sta,mag je 1 pw naar keuze herkansen. Yeuy
Heb trouwens ook mooie cijvers.voor me tweede rapport.Wiskunde: 7,5 (voor mij echt supper)Natuurscheikunde: 6,5 / 6,2 (voor mij ook echt supper goed)Dierhouderij: 8/8/8/10/8
Wij iedere periode. Maar ik haal ook maar 1 cijfer per vak per periode. Dus per vak 4 cijfers in een jaar..