Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diane_Basje schreef:Vraagje, het is alweer een aantal jaren terug, maar weet iemand misschien waar de pony's van dhr. G. Noten heen zijn gegaan na zijn overlijden (4 a 5 jaar geleden)? Zijn vrouw zei dat ze geen pony's meer heeft en dat ze er geen info over heeft. Maar ze moeten ergens heen zijn gegaan en hoop dat iemand hem gekend heeft én weet waar zijn pony's naartoe verkocht zijn.
Heb al eerder een oproepje geplaatst hoor, dus weet dat ik iets moeilijks vraag. Maar probeer toch nog een poging.
Girlgamer schreef:Tja, wij zijn nog niet met onze Welsh pony's naar een keuring geweest, dat gaat volgend jaar allemaal gebeuren. Ik denk dat wij sowieso naar de dichtstbijzijnde keuringen gaan en voor keuringen in bv Tolbert ligt het eraan wie er komen jureren.
PeeWij schreef:yorick schreef:De fam.Wormgoor fokt een boel maar geen haflingers voor zover ik weet. Maar waarschijnlijk werd je wel begrepen hoor .
Ik heb ooit een wpbr van de familie op de keuring in Heteren gezien! Wil ik geen haflinger noemen maar zeker geen welsh
yorick schreef:Maar de reden dat je de Fam.Wormgoor overal tegen komt heeft te maken met het feit dat het showen van onze pony's onze lust en leven is. Het seizoen is voor ons ook altijd te kort. Ik weet niet helemaal of je in jouw verhaal nu bedoelt dat wij opschepperig zijn en een grote mond hebben........... Maar wij zijn in ieder geval trots op onze pony's en willen natuurlijk dat iedereen onze pony's mooi vind. Maar zoals je zelf al zegt: smaken verschillen. En dat is maar goed ook.
joostvangestel schreef:Diane_Basje schreef:Vraagje, het is alweer een aantal jaren terug, maar weet iemand misschien waar de pony's van dhr. G. Noten heen zijn gegaan na zijn overlijden (4 a 5 jaar geleden)? Zijn vrouw zei dat ze geen pony's meer heeft en dat ze er geen info over heeft. Maar ze moeten ergens heen zijn gegaan en hoop dat iemand hem gekend heeft én weet waar zijn pony's naartoe verkocht zijn.
Heb al eerder een oproepje geplaatst hoor, dus weet dat ik iets moeilijks vraag. Maar probeer toch nog een poging.
Zoek je specifieke ponies? Ik heb net een pony gevonden via bokt hierOverigens, Giel had ook Jolanda, de moeder van Rober, Maaskant's Jurgen, Maaskant's Brigitte en Caspar. Die had indertijd een leuk merrieveulen van Sumrin Tristan. Die zou ik graag nog eens terugzien
cuneracobs schreef:aniek , engelse jury kan een goede nwr die in een goed welsh type staat erg goed waarderen. de ei leggen ze alleen wat anders binnen hun partbred fokkerij.