Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanny_ schreef:Moet je ff zo'n testje proberen wat op de gebruiksaanwijzing staat.Kan je kijken of je er tegen kan of niet. Ik vind het altijd zo stinken... verf m'n haar trouwens regelmatig (nu al een tijd niet meer maargoed van de zomer weer)
Vanny_ schreef:Goedemorgen!
Noraly SUCCES!
Nyckle wil je het kwijt dat van Scar?
Noujaaa, ik zou vandaag springwedstrijd hebben, was het van de week verplaatst (datum nog onbekend) omdat ze voor vandaag heel slecht weer hadden voorspeld... ik word vanochtend wakker omdat het zo licht was, ik kijk naar buiten, blauwe lucht, zonnetje...
Citaat:Onze zijn niet dekenloos want hier gaat het vanmiddag regenen
Vanny_ schreef:Morninggg Bar!Citaat:Onze zijn niet dekenloos want hier gaat het vanmiddag regenen
Ik las dit, en ik dacht echt van: beetje domme uitspraak.![]()
Sorry maar wat heeft regen nou te maken met de temperatuur... bij ons op stal staan alle paarden nu zonder deken, behalve twee (een ervan alleen fleecedeken). De temp. lijkt mij nu te warm voor een winterdeken. Geschoren paardjes snap ik nog wel dat ze hun winterdeken nog op hebben.
Vanny_ schreef:Leuk dat het goed ging Bianca.Doet Smurf dat ook uitschieten naar de andere kant als je volte wil rijden? Bandit doet dat altijd op de rechterhand, word er gewoon helemaal gek van... aan z'n wolfstanden/gebit ligt het niet (pas nog gecontroleerd).
Vanny_ schreef:Wat Bandit doet; ik rijd op de rechterhand, ik maak bijv. een volte (bij A, C of midden maakt niet uit), ik zet volte in, hij pakt in het midden ergens het bit vast en wordt helemaal sterk, gaat rennen en springt dan soms ook aan in galop en rent dus de andere kant uit. Begrenzen met buitenteugel of zweep aan de buitenkant houden helpt niet, binnenteugel wordt trekgevecht en hij loopt er dwars doorheen, tik geven -> bokpartij
Met les dan krijg ik hem met hulp van de instructrice bijv. beter nageeflijk, en dan loopt hij wel de voltes goed... maar ook met les doet hij het vaak.
shannen6 schreef:Heeey![]()
IK ga nu weer meteen weg![]()
naar Sil, Doeegg
Vanny_ schreef: