Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Laura schreef:Dronken zijn is niet stoer.
_Laura schreef:Dankje!
hijs mooi he

LietJ_RobJ schreef:Ik ga naar buiten!
Doeeei lieveeerts!

_Laura schreef:Pijn is níet zo fijn.
LietJ_RobJ schreef:Geen dank!
ben nu echt weg!
<333
_Barbara_ schreef:HOI ben ik beer !
Fieke_ schreef:ik voel me echt poedersuiker
Fieke_ schreef:Ik ben moe, heb last van mijn rug, verveel me kapot, deze stoel zit niet lekker, ik wil weer terug op kamp, ik heb honger, mijn haar zit super erg in de klit, ik ben mijn witte h&m vest kwijtgeraakt. en gá zo maar door!
daarom.
Dus die kan je van mij pakken, neem ook mijn crémespoeling mee
Je kan meteen blijven eten én we hebben gemeet terwijl jij lekker zat te eten in mijn heerlijk zittende stoel
L_ola schreef:
Dus die kan je van mij pakken, neem ook mijn crémespoeling mee
Je kan meteen blijven eten én we hebben gemeet terwijl jij lekker zat te eten in mijn heerlijk zittende stoel
[/quote]
heb ik weer wat leuks om te doen !!
Was het leuk trouwens?
Echt súper grappig.
) dronken werd. maaar de leiding had het ook helemaal niet door ofzo
en iedereen zou zijn mond houden. maar een paar dagen later kwam de leiding zo binnen: 'Is hier alcohol?' 'nee waarom dan?' 'weet je het zeker?' 'ja!' ik dacht echt zo: fiets hell hee.. als ze erachter komen zijn we echt d'raan! en toen hadden ze het gevonden (we hadden het maar even in de bosjes gedumpt.. je weet maar nooit). Jordy (zo'n jongen daar, die het wel wist maar hij beloofde me zn mond te houden) en zn vader gingen zoeken en hadden het gevonden. Ik zeg zo: 'als ik die jordy te pakken krijg, word ik zóó boos.' maar gelukkig kregen we geen straf enzo. maar toen kwam de volgende ochtend annamarie naar me toe, met een grote glimlach: 'ik heb het gezegd'. neeeuh man, bóóóós dat ik was ! maar het was verder wel super gezellig enzo, ik reed de hele week op een hele lieve new forest ruin van 4 jaar
alleen de wedstrijd was helemaal verpest. want hij snapte er niet zo veel van, maar k mocht hem nog overnieuw doen op een andere pony