Noraly_ schreef:Hoezo te oud?
Alsuk vraguh mag
pony's van 18 kunnen zeker nog heel fit zijn, maar als me zus over een paar jaar naar de paarden wil ofzo, dan is ie ongeveer 22 en we denken niet dat je hem dan nog makkelijk verkocht krijgt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Noraly_ schreef:Hoezo te oud?
Alsuk vraguh mag

Noraly_ schreef:Stomme zus zegkrijgt ze dan een houtenbips ofzo?
DJ was de eerste pony waar ik naar ging kijken en die hebben we meteen gekocht, nou toen het met hem niet meer ging was Golan de eerste die we tegenkwamen en die ook meteen gekocht
iedereen zei, moet je niet verder kijken of er niet iets beters is maar ik heb er echt geen spijt van en ik ben ook niet zo veel eisend als me zus
zij is ook bang soms dus het moet echt een brave zijn, maar voor mij zou dat niks uitmaken, Golan is af en toe ook echt een klootzak maar dat vind ik alleen maar grappig
Noraly_ schreef:

Precies Silfanoo 

Ik kon echt gewoon bier uit mn haar wringen. Nouja, toen gingen Rick en Mathilde ff naar een ander feestje, worden we om 2 uur gebeld dat ze weer terug waren maar dat ze vooraan in de straat stonden maar ze konden niet verder omdat Rick veel te zat was. Nouja ik bleef slapen, Rick moes took blijven slapen want die kon niet meer naar huis. En nouja om half 5 werd ie toch opgehaald maar toen lag ik allang te pitten dus dat heb ik niet meer meegemaakt.
En volgens Sabine en Michael praat ik dus in mijn slaap en heb het vannacht over k*tbloemen en een jongen gehad. (ik zou niet weten wie) En toen vroeg Sabine aan mij of ik nog wakker was. antwooord: JAHAAAAAAAA.
En ook echt zonde van je dag.
Dus ik sta ook niet om 7 uur op ofzo hoor! Maar wel voor de middag iig..