DOE IK HET WEER HE!!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanny_ schreef:Nou Cynthia dat mens is gewoon jaloers. Juist goed dat je ff flink boos bent geworden op hem.
LietJ_RobJ schreef:WHAHAHAHAHAHAHAHAHA!![]()
![]()
CYNTHIA! Ik kijk zo in jou profiel
staat er opeens die quote van very dankbaar!
Fieke_ schreef:Woessh. Ik heb Floris vandaag voor het eerst met elastiek gereden. Want hij gooit steeds zijn hoofd heeeel erg hoog. Hij deed het heel erg goed. hij zat wel super los. maar ik was bang dat hij anders door het lint zou gaan. hij droeg zn koppie lekker laag. en toen ik hem iets strakker zette zocht hij was meer mn hand op enzo. maar ik ga hem niet nóg strakker zetten. Want de rest komt wel !
WOESH de bak is in de bouw !
De grond is al helemaal gelijk gemaakt, en er liggen al buizen in om het vocht op de vangen enzo!
LietJ_RobJ schreef:IK WEET GEEN AVA'S MEEER
Cynn_x schreef:Fieke_ schreef:Woessh. Ik heb Floris vandaag voor het eerst met elastiek gereden. Want hij gooit steeds zijn hoofd heeeel erg hoog. Hij deed het heel erg goed. hij zat wel super los. maar ik was bang dat hij anders door het lint zou gaan. hij droeg zn koppie lekker laag. en toen ik hem iets strakker zette zocht hij was meer mn hand op enzo. maar ik ga hem niet nóg strakker zetten. Want de rest komt wel !
WOESH de bak is in de bouw !
De grond is al helemaal gelijk gemaakt, en er liggen al buizen in om het vocht op de vangen enzo!
Ik ben niet zo'n voorstander van een elastiek, eigenlijk voor geen enkele hulpteugel. Het is dat me moeder & me instrictrice aan het begin wouden dat ik met de thiedeman reed,, want ik heb hem er sinds 2 weken eindelijk af. Na lang zeuren, ik moet het tenslotte volgende week zondag ook zonder kunnen !
Maar wel gaaf van de bak, is het een binnen of buitenbak ? En waarom moest ie eigenlijk verbouwt worden ?
Fieke_ schreef:Ik heb trouwens zo'n bontje voor op het zadel gekocht. Had het eigenlijk gekocht omdat het beter is voor mijn rug, maar het zit zóóóó lekker!
LietJ_RobJ schreef:Er staan sexy Dora ava's bij