Ja heb wel goed geslapen, jij ook?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:Ja, ik ookAlleen even een onderbreking, omdat Yordy halverwege de nacht een mug ging vangen
Welshfanatic schreef:Anneloes... WAAR blijft de foto?
PeeWij schreef:Je moet die mug gewoon laten steken. Hij steekt maar 1keer per dag en gaat daarna rusitg zijn eten verteren. Dan heb je er ook geen last meer van! Heerlijk als Y gestoken wordt, heb jij er geen last van Fredje
PeeWij schreef:O ik snap het al, wij mensen uit het zuiden hebben gewoon meer temperament en hebben zoeter bloed, daarom steken ze bij ons maar 1 keer
Welshfanatic schreef:Tis wel te zien wie er de fotograaf is
Maarehh sjah, dat ben ikVet maf
PeeWij schreef:O ik snap het al, wij mensen uit het zuiden hebben gewoon meer temperament en hebben zoeter bloed, daarom steken ze bij ons maar 1 keer
Royaltjuh schreef:Welshfanatic schreef:Tis wel te zien wie er de fotograaf is
Maarehh sjah, dat ben ikVet maf
En bedanktJe mag blij zijn dat ik dat legendarische moment heb vastgelegd, gebeurd nooit weer (ahh
mis sampie... *snif* )
Ik had btw ook nog hele leuke springfoto's van Royal, maar een toenmalig stalgenootje heeft nooit de moeite gedaan mij die te geven, terwijl ik toch écht wel vind dak er recht op heb... ik sta er tenslotte op![]()
Dus jammerjammer, die kan ik jullie niet showen (met o.a. een foto waar we in de hindernis belanden ipv erover
)
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:O ik snap het al, wij mensen uit het zuiden hebben gewoon meer temperament en hebben zoeter bloed, daarom steken ze bij ons maar 1 keer
En wie beweert dat zoet lekkerder is?
Welshfanatic schreef:*proest*