Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjoert schreef:Het begon hier te onweren (en keihard te regenen).
Aangezien wij nogal eens het mikpunt zijn van de buien -> stekkers er overal uit.
Devi schreef:Ach, wat een leuk cobje, maar die hoeft niet vast hoor, dat is net een hondje. Leuk gefotoshopt hoor, nu lijkt het net alsof ik een slechte baas ben. Jongens stuur me eens naar bed, de wekker gaat om 6 uur en ik zit nog steeds op Bokt.
weule schreef:neej, shanna dat zeg je niet over jezelf, ik zeg dat over jou: (en ja ze is heel lief en heel aardig)
Devi schreef:OK, gaan jullie nog maar even verder hoor, geen slechte dingen over me zeggen als ik slaap he, ik lees het morgen na. Slaap lekker voor straks allemaal en tot morgen.
Shanna16 schreef:Ehm... ja een paar pasjes, want hij wilde niet direct naar voren...
Sjoert schreef:Devi schreef:OK, gaan jullie nog maar even verder hoor, geen slechte dingen over me zeggen als ik slaap he, ik lees het morgen na. Slaap lekker voor straks allemaal en tot morgen.
Wij gaan allemaal slechte dingen typen en het dan weer verwijderen.![]()
Devi schreef:Tjee, ben je al Grand Prix klaar dan Shanna, is hetzelfde met verkeerde galop, ik zeg dan altijd tegen mijn instructrice, is geen verkeede galop maar een goed uitgevoerde contragalop.