Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
absque_dubio schreef:Nou hier paard binnen een week verkocht, zaterdag brengen we d'r weg.
Kan nog wel vertellen dat ik alvast voor m'n verjaardag (november haha) het meest geweldige cadeautje heb gehad. Mijn droom welshje! Valk merrie met veel wit. Namelijk het veulentje van Jenny (nogmaals super bedankt voor deze kans!)
Vrijdag zijn we wezen kijken en in het echt is ze nog leuker. Kan niet wachten tot ze naar huis kan. En mee naar de keuringen. Ik zie het helemaal zitten. Het is zo'n plaatje.
Binnen een jaar dus van Shetlander en paard overgegaan naar alleen nog welsh. Is wel duidelijk dat ik om ben he.
absque_dubio schreef:Nou hier paard binnen een week verkocht, zaterdag brengen we d'r weg.
Kan nog wel vertellen dat ik alvast voor m'n verjaardag (november haha) het meest geweldige cadeautje heb gehad. Mijn droom welshje! Valk merrie met veel wit. Namelijk het veulentje van Jenny (nogmaals super bedankt voor deze kans!)
Vrijdag zijn we wezen kijken en in het echt is ze nog leuker. Kan niet wachten tot ze naar huis kan. En mee naar de keuringen. Ik zie het helemaal zitten. Het is zo'n plaatje.
Binnen een jaar dus van Shetlander en paard overgegaan naar alleen nog welsh. Is wel duidelijk dat ik om ben he.
absque_dubio schreef:Kan me voorstellen dat stilhouden lastig is geweest. Gelukkig is dat nu voorbij.
We zijn inmiddels verhuisd naar een andere stal wat ons erg goed bevalt! Helaas geen wei gevonden maar we staan hier super. Veulentjes kunnen hier ook terecht dus dat is fijn. Stal zeggen we niet op want van het voorjaar komt de 2 jarige (dan dus 3) naar stal. En we willen de stal dus niet kwijt.. Tot die tijd maar even kijken wat we in de stal stoppen. Iemand nog een pony over?
Ik heb zaterdagavond nog moeten werken, lag zondagochtend rond 5 uur pas in bed, dus een dag van 22 uur gemaakt.![]()
Jammer dat jullie de sportdag overslaan, maar erg begrijpelijk. Volgend jaar nieuwe kans toch?