Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diane_Basje schreef:boeflover schreef:ms. heeft stal high flown geen jonge hengsten lopen in een groepje? en anders zou ik geert verbaas is contacteren, die heeft volgens mij ook wel meerdere jonge pony's ergens lopen. zou hem iig niet bij grote paarden zetten (hier in de buurt zijn pony's niet eens toe gestaan in de opfok vanwege het te grote verschil van groottes en dus ook een grotere kans op verwondingen).
High Flown hebben we al gevraagd, die doen dat helaas niet. Geert Verbaas ken ik niet?
Diane_Basje schreef:Leuke foto Inowa!
Misschien een hele stomme vraag, maar zijn er hier misschien welsh (hobby)fokkers die hengstveulens van particulieren inscharen (weet niet of ik goed zeg). Ik ben namelijk op zoek naar een plekje voor Replay, voor in elk geval de winter, maar liefst langer, waar hij kan opgroeien met soortgenoten en waar we hem kunnen bezoeken. Kan hem wel naar een opfok doen, maar dan staat hij veelal tussen de KWPN'ers.
Het liefst in Zuid-Holland en het liefst geen fantasieprijzen. Zou het zo zonde vinden als hij gecastreerd/verkocht moest worden. Ben namelijk echt benieuwd hoe hij het volgend jaar op de keuring zou doen.
Als iemand wat weet, dan hoor ik het graag (mag ook via PB)
joostvangestel schreef:Melanie: De opa is een halfbroer van Thor, vader is een halfbroer van de vader van Thor en de overgrootmoeder is een halfzus van de vader van Thor. Dus er zit wel wat overeenkomst met hem
boeflover schreef:stal stougjeshoeve zal je wel meer zeggen dan, zit in oud beijerland. (sectie B's). Hij is ook tevens hoefsmid, dus als hij geen opfok doet/heeft weet hij vast wel een adresje voor je.
regtur schreef:Diane_Basje schreef:Leuke foto Inowa!
Misschien een hele stomme vraag, maar zijn er hier misschien welsh (hobby)fokkers die hengstveulens van particulieren inscharen (weet niet of ik goed zeg). Ik ben namelijk op zoek naar een plekje voor Replay, voor in elk geval de winter, maar liefst langer, waar hij kan opgroeien met soortgenoten en waar we hem kunnen bezoeken. Kan hem wel naar een opfok doen, maar dan staat hij veelal tussen de KWPN'ers.
Het liefst in Zuid-Holland en het liefst geen fantasieprijzen. Zou het zo zonde vinden als hij gecastreerd/verkocht moest worden. Ben namelijk echt benieuwd hoe hij het volgend jaar op de keuring zou doen.
Als iemand wat weet, dan hoor ik het graag (mag ook via PB)
Wij scharen al enkele jaren jaarlinghengstjes in. voorkeur welsh a. Maar alleen in de zomer, daar onze weiden voor de winter ongeschikt zijn. Dus mei t/m oktober.
Dit jaar hadden we er 16 stuks, mooi gezicht, ontwikkelen prima en voeden elkaar op.
Je veulen kan best nog een poos bij de merrie staan. Als hij te lastig wordt, zou ik er gewoon eentje bij kopen, en dan samen in een stal. Dan heeft-ie een maatje. En dan in het voorjaar samen de weide op.