Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sneeuwpop schreef:Dat valt echt tegen dan als eigenaar.
Maar op zich wel goed dat ze streng zijn. Tis wel belangrijk dat alleen de beste een sterpredicaat krijgen, anders is dat ook weinig waard.
Caesar schreef:Vond het Singels veulen en merrieveulen Halloween ook erg goed in elkaar zitten. Vooral Halloween beweegt heel soepel, zou ik nog wel willen hebben![]()
Movie Star heb ik inderdaad ook gezien. Vond haar persoonlijk in Hellendoorn meer tonen. Blijft een gruwelijk dier natuurlijk, maar mistte de fine tuning wat ze in Hellendoorn wel hadden. Of zit ik mis elfje? Maar tweede worden is al super natuurlijk!
Bij de driejarigen a vond ik ook zeker niet alles ster waardig en snap ik niet welke richting ze nu op willen. Oren als paarden, hoofden die totaal niet passen. Heb wel een prachtige Blaenau merrie gezien, flaxis. Wat een mooie ouderwetse was dat!
inowa schreef:vivana schreef:Mijn oudste dochter had een palominohengst uitgekozen,met 4 witte benen welke was dat?!
Was dat niet jonkers jort?
Caesar schreef:Maar ik zag weer foto's voorbij komen... Onvoorstelbaar. Maar met de NWR ook, daar worden halve paarden gefokt. Als 3 jarige al zo groot, ik snap dat je sport type zoekt, maar het pony achtige is er al amper meer in terug te vinden.
Royaltjuh schreef:Maar van de 150.000 kinderen die in NL paardrijden zijn er hooguit 50, of laat het eens 100 zijn die internationaal en EK's rijden.
Voor die andere 149.900 moeten er ook pony's zijn toch?