Kheb dr nou 2 bij elkaar ,mijn pony heeft hem te grazen gehad ,en een late hoefzweer die er via de ballen van zijn voet uitkomt (merk het bij hem dan pas)
dus maar op stal gehouden vandaag ....anders heeft ie het zwaar te verduren met mijn pony ,morgen apart op de wei
Owjah.. Vervelend. Zo hadden wij ook een paard op stal die telkens achter 1 pony aan zat, natuurlijk de zwakste... Best sneu! Is nu verkocht dus geen overlast meer
Tja ,beetje mijn fout ook Pony had nog ijzers onder , en mijn paard is een grote sul laat zich gauw op de kop zitten . Maar goed dan de weide's maar op splitsen ,groot genoeg gelukkig ..
Ja idd , was net verhuist met mijn paardjes en aangezien mijn pony en paard altijd wel goed konden vinden ,was het nog niet gelukt in alle drukte de smid te krijgen.. En die onsteking is volgens mij nog wel de grote boosdoener ..
Had jij nog leuke foto's van mijn pony toevallig? zocht nog een leuke voor(en met) mijn ruitertje ...
Ja was weer een stapje verder. In het begin was ze nog wat testerig, maar ze is nu gelijk lekker ontspannen Wil nog wat meer lengte in haar hals hebben en neusje iets meer eruit, maar dat komt wel. Ze loopt er zo makkelijk achter, haha.
Deze gaat in principe niet weg Is drachtig van Discovery. De 3jarige Ronaldo x Flemmingh dus. Over de Fidermark worden ze helemaal plat gebeld, hahaha.
Dus voorlopig heb je wat te rijden. Tot ze te zwaar wordt dus. Dan zal die Fidermark wel niet zo lang meer blijven. Tja, dat weet je op een handelstal. Ik vond het altijd leuk, veel verschillende paarden te rijden.
TIs niet zozeer de handelstal hoor. De fidermark is gewoon aangekocht door Annabel (eigenaresse van de Ronaldo) om het leuk te houden. Verkopen met winst en dus weer wat terugverdienen.
Jup. De stalruiter rijdt haar nu nog even twee weken. Vorig jaar is ze licht aangereden maar ze is nogal bokkerig Even twee weken dezelfde persoon erop is voor het diertje ook fijner, even exact dezelfde hulpen. En dan mag ik idd haar trainen. Mocht ze langer blijven, dan staan wedstrijden ook in de planning.