PeeWij schreef:Ach daar hebben er heir wel meer last van. Alleen de slechte dingen!
dat heb jij wel goed
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeeWij schreef:Ach daar hebben er heir wel meer last van. Alleen de slechte dingen!

Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Ach daar hebben er heir wel meer last van. Alleen de slechte dingen!
Weet psies waar je het over hebt
WEGGGGG............

Westernfreak schreef:Zo, yoghurt is op...dan ga ik nu naar de stal, tot later !
Trouwens, PW....heb je nog onderwerpen ingediend voor 30 november ?
toptoys schreef:Ik heb het probleem dat ik eigenlijk alles lekker vind.
Westernfreak schreef:Ik en lageveld dus![]()
Nou ja, niet kunnen maken...misschien dat je wel een rel had veroorzaakt. Verstandig dus om het niet te doen.
toptoys schreef:En als je iets ouder wordt, gaan die kilo's er steeds moeilijker af
Ze komt speciaal naar die bijeenkomst voor een wpcv plu
PeeWij schreef:Westernfreak schreef:Ik en lageveld dus![]()
Nou ja, niet kunnen maken...misschien dat je wel een rel had veroorzaakt. Verstandig dus om het niet te doen.
Ik gebruik mijn verstand ook wel!
toptoys schreef:En als je iets ouder wordt, gaan die kilo's er steeds moeilijker af
vanda's schreef:Peter, vergeet die paraplu voor Mirjam niet hè...Ze komt speciaal naar die bijeenkomst voor een wpcv plu
PeeWij schreef:toptoys schreef:En als je iets ouder wordt, gaan die kilo's er steeds moeilijker af
Wat heb je aan een sprietje, je moet wel wat houvast hebben!
?

) thinkaboutit schreef:toptoys schreef:En als je iets ouder wordt, gaan die kilo's er steeds moeilijker af
ja, dat hoor je welmeer.
dus gewoon maar zorgen dat die kilo's er niet bij op komen. maar dat is af en toe best lastig he
regientje schreef:hou nu niks geen rekening ermee dat ik teveel eet, moet juist er m'n best doen om het eraan te doen! In bladen kom je vaak de tekst tegen: AFVALLEN, ik mis de stukken: HOE MOET IK AAN KOMEN???

Maaaaar... i don't mind, mag wel