Cobs is interessanter.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stalshamrock schreef:dyonne: ik ben dat meisje (ben al wel 20 maar stond wel leuk) dat altijd met ponys van stal shamrock loopt.
youngster: misschien dat ik je van gezicht ken maar kan me zo even niet voor de dag halen.![]()
als je me een keer ziet dan moet je me maar even aantikken ofzo. (dan weet ik dat ook)
Welshfanatic schreef:Ohhww jij bent van die Palo die dit jaar won in Tolbert!Dat herinner ik me nog wel
youngster schreef:stalshamrock schreef:dyonne: ik ben dat meisje (ben al wel 20 maar stond wel leuk) dat altijd met ponys van stal shamrock loopt.
youngster: misschien dat ik je van gezicht ken maar kan me zo even niet voor de dag halen.![]()
als je me een keer ziet dan moet je me maar even aantikken ofzo. (dan weet ik dat ook)
Is goed
dit ben ik btw
blonde meisje.
stalshamrock schreef:Welshfanatic schreef:Ohhww jij bent van die Palo die dit jaar won in Tolbert!Dat herinner ik me nog wel
die ja, dat vergeet niemand denk ik snel. haha
ik al zeker niet!!
Welshfanatic schreef:Moest zeggen dak het wel ontroerend vond
stalshamrock schreef:Welshfanatic schreef:Moest zeggen dak het wel ontroerend vond
was het voor mij ooK zeker, was echt een droom die uitkwam!! en als je later het welsh magazine hebt gelezen weet je waarom. is beetje lang verhaal namelijk.
Welshfanatic schreef:Heb het idd gelezen... Maar kort samengevat ook nog heel mooi hoor... Snap het helemaal, alles wat de pony's voor je betekenen.
Hier zijn ze ook mijn leven... Helemaal na dit jaar... Heb genoeg meegemaakt en bij de pony's vind ik mijn rust en voel ik me goed en op mijn gemak
stalshamrock schreef:Welshfanatic schreef:Heb het idd gelezen... Maar kort samengevat ook nog heel mooi hoor... Snap het helemaal, alles wat de pony's voor je betekenen.
Hier zijn ze ook mijn leven... Helemaal na dit jaar... Heb genoeg meegemaakt en bij de pony's vind ik mijn rust en voel ik me goed en op mijn gemak
zou je die fotos een keer willen mailen ofzo??
dat had en heb ik ook. zonder de ponys (klinkt beetje raar) maar had ik me nooit zo gevoeld als nu.
dat gevoel wat jij erbij hebt heb ik dus ook. op mindere momenten geven hun je weer rust!!