Fleur_Laura schreef:whahaal die debiele 1e en 2e klassers
(was het zelf vorig jaar maar goed
)
en indd in de 4e en 5e drinkt iedereen in de diskotheek
dankje
vandaag een 4,6 voor techniek gehaald, boven het gemiddelde van de klas
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fleur_Laura schreef:whahaal die debiele 1e en 2e klassers
(was het zelf vorig jaar maar goed
)
en indd in de 4e en 5e drinkt iedereen in de diskotheek
Met dat glijden, geweldig!
& Alvast veel plezier vanaaf op schoolfeest, losss!
Weet nog niet naar welke datum. Domme NL'se weer ook... verpest alles. En nu is het opeens mooi weer.
. Die docente is een hele aardige vrouw die dat geeft (NL-lerares), vandaag was de 1e "les" alleen nog intro enzo. Volgende week gaan we met de halve klas mediteren (wat dat ook mag inhouden), mogen we op de grond liggen enzo.
Ze vertelde dat sommigen in de vorige periodes in slaap waren gevallen
. En we gaan ook een les buiten doen als het goed weer is, dan gaat ze ons een soort van tai-chi achtig iets leren
. 

wij hebben alleen maar domme leraren
vandaag zei er nog één: ik heb nog nooit zo'n drukke klas meegemaakt, en ik weet nu nier meer wat ik moet doen
als we stil moeten zijn zegt ze: Weten jullie dat ik me mateloos aan jullie stoor? Wij : nee, en we kletsen gezellig verder....
Noraly_ schreef:IK BEN SUPER BLIJJJJJ!
Ik heb m'n eerste voldoende voor W-I-S-K-U-N-D-E gehaald voor een OCP, dat 3 keer telt: 6,2
+Wij deden ook saltostoeltjes todaaaaaay

zo gaaf), zulke dingen.
ik kan dat echt niet
We gingen ook nog acrogymmen, das opzich wel grappig
kan het alleen niet als ie heel hoog staat haha. En eh wat is acrogym?
Vanny_ schreef:Oo dat is leuk zo met je rug eroverheenkan het alleen niet als ie heel hoog staat haha. En eh wat is acrogym?

en onze gymdocente is zwanger dus we hebben een stagiar, en die zij dus niet hoe ik het wél moest doen
dus ik heb de hele les een beetje op die mat geploft
Silfanoo schreef:xannemijn schreef:Hee..
Was doode dag op school ..
maarjaa ik ga omkleden en even naar de paarden ..
Hoe was het bij jullie op schooll?
Ook dood!
Bij verzorging gingen we een film kijken, daarna kregen we ijs
En daarna had ik een invalblok, alleen niemand had huiswerk bij zich, dus mochten we eerder weg

_Barbara_ schreef:een nieuwe ?
Was die ene die je nu hebt niet goed dan ?

Golan schreef:Ohh klinkt kei relaxt taniawij hebben alleen maar domme leraren
vandaag zei er nog één: ik heb nog nooit zo'n drukke klas meegemaakt, en ik weet nu nier meer wat ik moet doen
![]()
best zielig, maar onze klas heeft nogal harde aanpak nodigals we stil moeten zijn zegt ze: Weten jullie dat ik me mateloos aan jullie stoor? Wij : nee, en we kletsen gezellig verder....
Heb de'r een hele discussie over gehad xD.

thissi schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=PewWUD9gbBA
2 leraren van ons op school, voor Ghana. Onze school doet met behulp van financiele steun een school bouwen in Ghana. De school staat - nu de inrichting - vervoer dus. Morgen is er een actiedag. Gaan we vossen zoeken en hebben we geld ingezameld xD. De 2e klassers gaan dus sporten, en om ze enthousiast te maken gingen 2 leraren zo'n filmpje maken. Meneer vink en Meneer de Hahn. Van Meneer vink (de blonde..) heb ik les. Meneer Hahn geeft duits xD.

Zo niet, moeten jullie echt een x naartoe gaan, en dan als het hier in Rotterdam gehouden wordt. Met mij!
Ben net zo'n liedje van daar aan het luisteren, daarom vroeg ik het. Meteen zin om uit te gaan.