Fleur_Laura schreef:whahaal die debiele 1e en 2e klassers
(was het zelf vorig jaar maar goed
)
en indd in de 4e en 5e drinkt iedereen in de diskotheek
dankje

vandaag een 4,6 voor techniek gehaald, boven het gemiddelde van de klas

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fleur_Laura schreef:whahaal die debiele 1e en 2e klassers
(was het zelf vorig jaar maar goed
)
en indd in de 4e en 5e drinkt iedereen in de diskotheek
Noraly_ schreef:IK BEN SUPER BLIJJJJJ!
Ik heb m'n eerste voldoende voor W-I-S-K-U-N-D-E gehaald voor een OCP, dat 3 keer telt: 6,2
+Wij deden ook saltostoeltjes todaaaaaay
Vanny_ schreef:Oo dat is leuk zo met je rug eroverheenkan het alleen niet als ie heel hoog staat haha. En eh wat is acrogym?
Silfanoo schreef:xannemijn schreef:Hee..
Was doode dag op school ..
maarjaa ik ga omkleden en even naar de paarden ..
Hoe was het bij jullie op schooll?
Ook dood!
Bij verzorging gingen we een film kijken, daarna kregen we ijs
En daarna had ik een invalblok, alleen niemand had huiswerk bij zich, dus mochten we eerder weg
_Barbara_ schreef:een nieuwe ?
Was die ene die je nu hebt niet goed dan ?
Golan schreef:Ohh klinkt kei relaxt taniawij hebben alleen maar domme leraren
vandaag zei er nog één: ik heb nog nooit zo'n drukke klas meegemaakt, en ik weet nu nier meer wat ik moet doen
![]()
best zielig, maar onze klas heeft nogal harde aanpak nodigals we stil moeten zijn zegt ze: Weten jullie dat ik me mateloos aan jullie stoor? Wij : nee, en we kletsen gezellig verder....
thissi schreef:http://nl.youtube.com/watch?v=PewWUD9gbBA
2 leraren van ons op school, voor Ghana. Onze school doet met behulp van financiele steun een school bouwen in Ghana. De school staat - nu de inrichting - vervoer dus. Morgen is er een actiedag. Gaan we vossen zoeken en hebben we geld ingezameld xD. De 2e klassers gaan dus sporten, en om ze enthousiast te maken gingen 2 leraren zo'n filmpje maken. Meneer vink en Meneer de Hahn. Van Meneer vink (de blonde..) heb ik les. Meneer Hahn geeft duits xD.