Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caesar schreef:Anouk, wat lees ik nou. Toch je zwarte te koop? Stop je dan helemaal met rijden? Als je elke keer klachten hebt zou ik het ook doen hoor. Ik heb rugklachten en chronisch tijdgebrek dus heb er ook vaak over nagedacht. Maar als ik er dan weer een keer opzit, dan is dat gevoel meteen weer weg.
Luna2006 schreef:Ze heeft het maar 3 of 5 keer in gehad en dit omdat ze het zelf komt aannemen als ik het bit heb aan gehad bij een van mijn andere pony's, dan komt ze snuffelen en pakt ze het bit zelf in de mond.
Ze maakt er dus helemaal geen probleem van en ziet het als een soort spelletje, dus laat ik dat der doen. Deze keer was de eerste keer dat ik het zelf in deed, ook geen probleem voor haar.
Voor de rest staat ze heus wel elke dag lekker jaarling te wezen hoor, gebeurt verder niets mee buiten af en toe een deken op gooien tegen de vliegen of een kleine wandeling omdat mevrouw niet graag alleen thuis blijft.
En ze lijdt er niet onder, anders zou ze niet uren komen knuffelen of spelen met de andere pony's denk ik zo.
Chary_xX schreef:Vind het wel wat naar dat er zoveel reactie op Luna komt? Mijn jaarling hengst had een bit in op show... En bij nader in zien, maar goed ook... Geen commentaren op gekregen. Was wel in Belgie, maar ook Nederlanders die me op fb zeiden dat het dus geen kwaad kon en dat het mocht...