nou wil ik net naar de manege voor les... ben ik halverwege met me vriendin belt me moeder jaah mangee belde net les gaat niet door omdat de bak te hard is... ik dacht echt zo van WTF weetje! hadden ze dat niet eerder kunnen doen? dus ik zo verleggen me me vriendin toch maar doorgereden ik dacht kan ik mooi noah doen jah dus wij zo pony's halen om te poetsen dacht ik heeeejjjj ik ga even op noa zitten dus ik zo erop madam helemaal blij haha.. en toen gingen we naar voren stappen ( normaal wil ze noooooiit een stap zetten met iemand op haar rug) toen ahd ze de schuur in de gaten en je moet zo'n gangertje door en een scherpe bocht weer gangetje voor je bij binnen poetsplaats bent dus ze begon half te draven( WOW nog iets actiefs! ) en hup die gangetje door reed ik bijna een stel beginners omver hahaa ik had het niet meer... stonden ze daar zo open mond wow een meisje op een paard zonder cap dat mag niet!!!!! ging ze daar zo staan van poets me maar bleef gewoon op haar zitten en poetsen was zoo heerlijk hea jemerkt nu echt dat ze me meer accepteerd
ik moet gaan, moet nog ff wat regelen en moet ook weer eens een beetje optijd naar bed morge weer om half 8 de bus hebben, dus spreek jullie morgen wel weer