Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
omg moet 2x parcours rijden, heb maar op safe gespeeld en 30-40 cm ingeschreven... bedoel het moet wel leuk blijven aangezien het om de ervaring gaat... en als het dalijk helemaal niks wordt is het vertrouwen weg. En we hebben wel springervaring maar niet veel parcourservaring
.

.
Cynn_x schreef:Komt vast wel goed Tania!
maarja vorige keer dressuurwedstrijd was ook niet echt een succes maar heb wel een leuke dag gehad & daar gaat het om. Vanny_ schreef:Marijeee morgen komt je poownie toch?
ging uitgestrekte drafje meepakken, nou ik voelde hem helemaal opstijgen van voor (hoofdje bleef wel laag) en zakken van achter, en strékken!
maar zoals altijd doen we weer alsof d'r niks aan de hand is geweest
Alvast veel geluk met Spicy! 

?
dat vind ik wel cool. Van esprit, hij was eerst 50, maar dat vond ik best veel.. En nu was ie 25. Dus nu heb ik em meegenomen
Naja, me moeder voor me.
. Ik een merkpikkie?
Nee oké, ik heb All Stars. En het motiefje (doodshoofdje) dat ik heb kost €69.95 Maaaaaaaaarrr mijne waren in de aanbieding, dus €49.95. Ook genoeg hoor.. Maar iig, de helft zo duur als de schoenen van me broertje x"D. En verder heb ik écht écht écht geen broeken als Chasin of G-Star
Moet er niet aan denken eerlijk gezegd. Maar als ik een broek van Only of Cars haal, is al van "Oh moest dat nou weer?"
Ik betaal álles qua kleding zelf voor die €50 per maand. Schoenen, laarzen, jassen (ook winterjassen) e.d. En nòg is het niet goed?
. Ik heb eerlijk gezegd liever 4 goedkopere shirtjes dan 1 dure
. Qua broeken wil ik gewoon kwaliteit, maar die vind je ook bij H&M en only of Jeans Centre ofzo
.
WiskyBokjes schreef:Vanny_ schreef:Marijeee morgen komt je poownie toch?
Hij komt vanavond al
maar wie houdt zich daar nou aan... en hoe controleren ze dat... in Amerika kan je daar een boete voor krijgen
als iemand van 18+ met minderjarige gaat *dingen doen* Hitime schreef:Jaa, nog maar 2 weken voor mijn L1 debuut met 'm
Totnogtoe de enigste op 'm..
! 
Vanny_ schreef:ohnee want wettelijk mag je als 16-jarige met een 18-jarige *dingen doen*maar wie houdt zich daar nou aan... en hoe controleren ze dat... in Amerika kan je daar een boete voor krijgen
als iemand van 18+ met minderjarige gaat *dingen doen*
) moet ie et toch lekker zelf weten?