Nee, ik zal heel blij zijn als Lin dr veulen dit jaar gezond is... Wat zal er dan een opluchting zijn
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

PeeWij schreef:
Maar geen sportpaard!
Welshfanatic schreef:Oehhh... bloeit hier iets op?![]()
![]()
Sjoert schreef:EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!
PeeWij schreef:stalshamrock schreef:ik krijg ook een toppertje!! (hoop ik dan)
Maar geen sportpaard!
Welshfanatic schreef:Ik krijg dit jaar ook een toppertje, een sportpony
Nee, ik zal heel blij zijn als Lin dr veulen dit jaar gezond is... Wat zal er dan een opluchting zijn![]()
Vreemd, nog maar ff na laten kijken.
vanda's schreef:Wij gaan eerst voor gezonde veulens en daarna kijken we wel of ze veilingtopper/sportpaard/super fokpony kunnen worden
vanda's schreef:Wij gaan eerst voor gezonde veulens en daarna kijken we wel of ze veilingtopper/sportpaard/super fokpony kunnen worden

*zit in een waan ofzo*
Moet toch positief blijven.
En ik leer er weer van!Sjoert schreef:youngster schreef:Ik fok mijn eigen sportpony welMet natuurlijk een goede merrie
Euhmn.. ik hoop dat je een sportpaard bedoelde...
We willen toch een veilingtopper?![]()

youngster schreef:Sjoert schreef:
Euhmn.. ik hoop dat je een sportpaard bedoelde...
We willen toch een veilingtopper?![]()
Als het even kan
Ik ben nu overigens aan het pben met een hannoveraan fokker, vond Wenonah een erg sjieke merrie. Heb haar gevraagd wat zij voor hengst erop zou zetten!
youngster schreef:
Als het even kan
Ik ben nu overigens aan het pben met een hannoveraan fokker, vond Wenonah een erg sjieke merrie. Heb haar gevraagd wat zij voor hengst erop zou zetten!

Sjoert schreef:Wie?
Ik was even bang dat je aan het pb'en was over de verkoopsprijs voor Noon.
PeeWij schreef:
ik dacht dat de hengsten keuze al bepaald was!
youngster schreef:Wie weet. Als ze boven de 10 biedt krijgt ze een strik
Sjoert schreef:youngster schreef:Wie weet. Als ze boven de 10 biedt krijgt ze een strik
No way.