Ze is wel een ander type welsh mountain pony dan wat we in Nederland vooral zien, dat wel, absoluut. Ze is niet zo van het hele brede, heeft een smal koppie, maar absoluut niet lang en ze heeft mooie ogen, oren en kaken erop. Ze heeft prachtige verhoudingen. Haar koppie lijkt allicht wat lang doordat het zo smal is, dat kan ik me voorstellen.
Een wat grappigere foto, maar hier zie je het wat beter:
http://img834.imageshack.us/img834/5589/img7081c.jpg
Ze is een simpel type, (nog) niet echt een show type, wel echt een fok- en sporttype. Je kan er 'alles' opzetten en ze heeft prima bewegingen

Een goede foto van haar geheel is vrijwel onmogelijk te maken omdat ze op een heel schuin stuk land staat op het moment, daardoor lijkt haar achterhand ook schuin op de twee halve standfoto's. Ik zal het binnenkort eens proberen om een degelijke standfoto van haar te maken en allicht heb ik nog een nette standfoto van haar in mijn bestand

Ik zie op zich wel wat je bedoelt inowa, en kraak je mening niet af, dit is ook de reden dat ik Dragon heb gekozen als hengst voor haar. Of eigenlijk allicht andersom: de reden dat ik haar heb gekozen voor Dragon. Ze zijn een perfect match en het moment dat ik haar zag vond ik haar ideaal bij Dragon passen. Ze vullen elkaar netjes aan, en hij zal ook de punten die je aan haar hoofd noemde kunnen verbeteren.