Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_R_G_ schreef:oke ff heel kort samengevat
er heeft iemand anders op zatos gereden en die heeft haar helemaal scheef getrokken
+ daar heb ik zelf achter moeten komen en er word niks tegen mij verteld ik heb kees gesmst en ik heb gewoon geen reactie terug
nou flikker maar op zo hoeft het voor mij nietmeer!!!!!!!!!!!!
Yucome schreef:_R_G_ schreef:oke ff heel kort samengevat
er heeft iemand anders op zatos gereden en die heeft haar helemaal scheef getrokken
+ daar heb ik zelf achter moeten komen en er word niks tegen mij verteld ik heb kees gesmst en ik heb gewoon geen reactie terug
nou flikker maar op zo hoeft het voor mij nietmeer!!!!!!!!!!!!
Aah wat stom man ik leef met je mee
PollyAgain schreef:En hier nog een plaatje, en ik blijf voorlopig nog even bezig. Ben echt in een Design bui vandaag! Als jullie nog opmerkingen, tips, sugessties voor stijlen (kleuren,lettertypes, tekst die erop moet, foto's) ofzo hebben, gewoon zeggen hoor! Daar leer ik ook weer van!![]()
( En ook als je een bewerking van je pony wilt hebben mag je me PBen, of op Msn vragen)
_R_G_ schreef:ik plaats zo ff een foto van Noortje
WiskyBokjes schreef:IK LEES NIET BIJ!
Yucome schreef:Oké , kan je dat ook p internet downloaden?
Amber_VZ schreef:Super PolluAgain! Ik vind hem echt heel leuk gemaakt..
Misschien is het leuk om een beetje met blauw te werken? Want het is hier in het topic ook helemaal blauw, de kleuren zeg maar!
xBernice schreef:polly again mooi plaatje!! woww..
_R_G_ schreef:ik voel me echt zo stinkmodder nu!!!
ik wil op zo'n manier ook niet meer rijden ook!!
_R_G_ schreef:weet iemand iets wat je kunt doen om je woede te minderen