youngster schreef:PeeWij schreef:
en dan waarschijnlijk met wat Duits bloed in de aderen!
Goed idee. Ik denk dat ik FS Don't worry op Wenonah zet
En waar kan deze dan geregistreerd worden. Bij de Welsh in het WPB register!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
youngster schreef:PeeWij schreef:
en dan waarschijnlijk met wat Duits bloed in de aderen!
Goed idee. Ik denk dat ik FS Don't worry op Wenonah zet
vanda's schreef:Das wel handel lijkt mij... Die mensen zijn al in de vakantiesfeer, is goed voor het koopgedrag!
Jody; ik zag net dat je op www.tntpost.nl tegenwoordig ook postcodes kunt opzoeken
Heb het al haha. Zal ze nu ff wegen en de postzegels plakken
Laatst te weinig er op gedaan en toen moest diegene bij betalen
PeeWij schreef:En waar kan deze dan geregistreerd worden. Bij de Welsh in het WPB register!
PeeWij schreef:ja Jody en toen was het stil, want nu moeten ze onderkennen dat we een punt hebben!
Welshfanatic schreef:Oh, noujahHeb het al haha. Zal ze nu ff wegen en de postzegels plakken
Laatst te weinig er op gedaan en toen moest diegene bij betalen
Nu maar even wegen dan inderdaad...
Maar ff van mn moeder pikken... SSSSSSSSSSJT
vanda's schreef:Dat mag toch wel? Ik zal niets zeggen

Weet niet of mn moeder het gaat waarderen als ik 20 postzegels van haar inpik
stalshamrock schreef:ja ik was het even aan het bijlezen. gaat wel vaak dan over de nwr he??
vooral als peter er is.
youngster schreef:Ik fok mijn eigen sportpony welMet natuurlijk een goede merrie
stalshamrock schreef:vind het wel grappig, maar moet toegeven dat peter toch wel vaak gelijk heeft he!!??
Sjoert schreef:youngster schreef:Ik fok mijn eigen sportpony welMet natuurlijk een goede merrie
Euhmn.. ik hoop dat je een sportpaard bedoelde...
We willen toch een veilingtopper?![]()
stalshamrock schreef:vind het wel grappig, maar moet toegeven dat peter toch wel vaak gelijk heeft he!!??
PeeWij schreef:
Die heb ik komend jaar al, dus jullie mogen pas het jaar daarop de topper hebben!
)
) PeeWij schreef:stalshamrock schreef:vind het wel grappig, maar moet toegeven dat peter toch wel vaak gelijk heeft he!!??
Charlotte zet die belg maar aan de kant. Ik hou van je
stalshamrock schreef:ik krijg ook een toppertje!! (hoop ik dan)
stalshamrock schreef:PeeWij schreef:
Charlotte zet die belg maar aan de kant. Ik hou van je
haha!! laat je vrouw het maar niet horen.
hou ook van jou. haha