Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole schreef:LdJ schreef:Met zo'n knappe valk kom je de B en L zo door, in t M hoef je pas te gaan rijden
Foto'tje moet ik even zoeken, dat is lastig op mn telefoon
Edit:
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&a=73&id=387615970&key=HCQXEA4W
Ik krijg m zo snel niet kleiner om als foto te posten
Vind het er top uitzien!!
Over valk merrie gesproken, die drachtig doos gisteren op de foto proberen te zetten nou ze wou echt niet.. Gelukkig paar leuke plaatjes uitgekomen![]()
Ze is zoooo toverbal kwa kleurelke dag is ze anders haha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik zal zodra ik achter de com vanmiddag zit even bijlezen en reageren
LdJ schreef:Nicole schreef:
Vind het er top uitzien!!
Over valk merrie gesproken, die drachtig doos gisteren op de foto proberen te zetten nou ze wou echt niet.. Gelukkig paar leuke plaatjes uitgekomen![]()
Ze is zoooo toverbal kwa kleurelke dag is ze anders haha
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik zal zodra ik achter de com vanmiddag zit even bijlezen en reageren
Danku!
Jou valk mag er ook zeker zijn hoor, ben benieuwd strakjes ohz
Cemlys schreef:Vandaag even wat geholpen met mn 6jarige merrie onder het zadel (ze wordt maar af en toe eens onder het zadel gereden)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
vandaag ook maar eens een stukje op gras gereden ipv in de paddock
Het was even aanpakken weer, maar op het eind liep ze heel fijn weer
Nicole schreef:Cemlys schreef:Vandaag even wat geholpen met mn 6jarige merrie onder het zadel (ze wordt maar af en toe eens onder het zadel gereden)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
vandaag ook maar eens een stukje op gras gereden ipv in de paddock
Het was even aanpakken weer, maar op het eind liep ze heel fijn weer
Wat een heerlijk bekkie zit daar op
Spritz schreef:Leuk dat er foto's worden geplaatst hier van de pony's!
Nicole, wat wordt je merrie mooi licht zeg. Mooi!
Chantal, mooie pony's heb je! De eerste vind ik gaaf, zie je niet veel.
Pien, jeetje beterschap zeg! Wat balen.. Je bekken gebroken, auw.
Chary, wat is Roy knap! En zo te zien weet hij dat zelf ook
Getup, Felow is ook een mooie! Schattig ook geheel in't roze haha.
Wbt A pony zadeltjes kan ik niet mee praten, haha. Rij zelf enkel op NWR's en daar hebben we meestal gewoon een 17,5 inch op liggen. Kleiner moet voor mijn kont ook nietik ben 1.70 en weeg rond de 60 kilo.
Hoe hebben jullie de pony's staan op het moment? Die van mij staan dag en nacht buiten (op de perlino na want die verbrand dan geheel..) maar met dit weer.. Vind er niks aan
pien26 schreef:He Nicole, ik las je andere topic over je mooie merrie. Je hebt er een duitse rijpony hengst op gezet, maar fok je dan wel binnen het NWR? Of fok je nu een part bred veulen? Nwr is alleen arabisch volbloed, angelo-arabisch en engels volbloed toch?
Ik ben ook erg fan van de duitse rijpony's. Wil graag met mijn merrie fokken maar durf het niet. Veel te bang dat er wat gebeurd met haar. (vorig jaar een van mijn ooms veulens dood geboren, een adoptie veulen erbij gezet waarvan de moeder was overleden. ik durf niet meer zo goed, ze is me te dierbaar.)
regtur schreef:Dit is de enige nakomeling van de hengst Tyn Y Waun Caradog, die we een paar jaar geleden hadden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
regtur schreef:Dit is de enige nakomeling van de hengst Tyn Y Waun Caradog, die we een paar jaar geleden hadden.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
absque_dubio schreef:Nicole we hebben t er al vaak over gehad, ik ben het met je eens. Al die bruine pony's met ongeveer allemaal hetzelfde papier, niks aan. En het echte welshpony type is er naar mijn mening veel te weinig.VIP is idd groot.
Ik heb voor volgend jaar ook een geweldige kleine Duitse palomino hengst uitgezocht voor de (nu nog) 2 jarige.vriendje was gelijk overtuigd na het zien van het filmpje.