Haha wat een grappige afkortingen. Zit nu in de auto met achter in de trailer n nieuw veule, kooihuster lywinda, dus die gaan we windie noemen haha. En orchard red dragon zojuist naar fam. Sloof gebragt, die noemde we draakje. Verder: Orchard Perestroika: trui, peer Orchard Wielkanoc: wiel Orchard Swetlana: swetje, spekko Orchard annapalowna: ploontje, plovna Orchard yentle: jentje Orchard apache: patsj Orchard tolstoi: tollie Orchard la loi lux: luxla Vegelins incredible: inc Whimpsey slottie: wimpie, wims
Floor blijkt ook Welsh in te zitten dus bij deze: Floor > Floortje, Flo, F
beauty1love
Geplaatst: 20-10-10 20:17
mijn oude verzorgpony Manishofs Beauty -> Beaut
latoya_12
Geplaatst: 21-10-10 21:00
warrick----->warre
laurabosman
Geplaatst: 23-10-10 15:31
Die van mij heet Marieton's Ricardo, hihi maar die noem ik gewoon Rikkie of Pikkie
Rivendell
Geplaatst: 25-10-10 11:51
Ik heb vaak de neiging om mijn ponies moeilijke stamboek namen te geven, waardoor het in dagelijks gebruik vaak een roepnaam wordt. Mijn hengst Rivendell's Hy Fidelity gaat door het leven als Bink. Dyfed Curtsey wordt meestal oma genoemd, Bolster Sikyra is :die dikke. Mijn vos heet Ninnes Laura, maar dat vind ik zo'n vreselijke naam dat het al snel veranderde in Vosje.
lisaliedje
Geplaatst: 31-10-10 20:23
Ik heb een welsh en een welsh/arabier. Heidehof's Liandra - Liedje Christy - Chris (Niet echt een bijnaam )