Jah klopt, jah dat ding ligt hier onder een meters dikke laag stof, te creperen... En ik leen mn camera niet snel uit, te voorzichtig mee... Maarjah, zal wel es zien...
Ennehh jah ach Joost ligt idd denk wel te slapen in het verre buitenland
Even overal hetzelfde berichtje zodat iedereen het wel leest
Voor iedereen die Hilbert en mij komt aanmoedigen bij onze laatste rit... ik zou het heel leuk vinden als we na mijn proef even met zijn allen op de foto gaan... als aandenken aan de supertoffe bokkers!
Is een normale uitdrukking hoor, Joost mag het weten. Enig idee hoe jullie aan de versleten gewrichten komen, Bij mij door te veel vallen van foute paarden en te fanatiek aerrobics(15 uur in week) nu niet meer hoor. Ik dacht trouwens dat lange mesne sneller sleten?
Sjah, het zou kunnen, word al aardig krakkemikkig Af en toe kraken de botjes aardig Vang ook meer wind natuurlijk, doe grotere stappen... Zal mn oma vragen of ze die rollator nog lang nodig heeft
Ik heb ook nooit rijfoto's, eigenlijk. En Jody, zou best jou op de foto willen zetten, maar is nogal ver. En verwacht veel foto's (vooral van Cobs natuurlijk) van de keuring. Ik kan zelf niet gaan kijken denk ik.