NWPCS Regionale keuringen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Carina88

Re: NWPCS Regionale keuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 13:47

Ik ben ook weer thuis met mijn jaarling 1 premie gekregen.
En gelukkig droog weer.

Chantalll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 14:52

Ik ook thuis ... merrie helaas 2 de premie maar wel weer met beste beweging ...

merrieveulen 1ste premie maar miste net even een stukje ontwikkeling. Maar wel weer beste beweging ...

Honeys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 15:32

Ja ik ben er (thuis ;) ) ook weer... Vond het heerlijk weer vandaag. Santiago heeft een hele mooie 1e premie gekregen (3e van de 6), en m'n merrie ook WEER een 1e premie :\ ... Qua haar gangen ben ik het er wel mee eens, maar de rest dus niet. Toen ik net thuis kwam en haar in de wei zette bekeek ik haar nog eens, en ze is gewoon heel mooi in mijn ogen. Ze waren ook behoorlijk positief over haar, maar dan net weer niet naar de CK. Zo jammer... Dit was ook de laatste keer dat ik haar showde heb ik besloten.

Heeft iemand nog foto's gemaakt van nr 6 en/of nr 42??? K heb Yorick nog wel even gezien, maar k weet niet of het ook met de foto's is gelukt ....

De rest allemaal nog gefeliciteerd met de premie's en doorverwijzing naar de CK +:)+ !

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 17:59

Ik ben ook weer thuis. :) Zal vast aan de foto's beginnen. :j

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 18:15

De dagkampioen, sectie WPBR veulen Florianthe (v. Bowe).
Afbeelding

En de reserve, maar helaas is mijn administratie ergens blijven hangen en kan ik ff niet goed voor de geest halen welk nummer dit is. :+ Maar anderen hier vast. ;)
Afbeelding

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 21:42

Gefeliciteerd met de mooie resultaten.

Hier helaas wat tegenslagen. Hadden de pony net op de trailer gezet en binnen twee minuten was ze onderuit gegaan en lag ze vast in de trailer. Gelukkig wel redelijk snel weer in de benen en weer opnieuw opgeladen.
Op het terrein aan gekomen nog een tijd gestapt, maar in de ring was ze toch nog erg stijf en vond haar zelf eigenlijk niet eens rad. Jury liet haar wel in de baan en kreeg een 2de premie. Eigenlijk had ik haar gewoon terug moeten trekken, maarja als je daar bent wil je zelf toch eigenlijk ook gewoon graag. Voor de volgende keer wel wat van geleerd ;)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 21:48

Jammer dat het laden niet goed ging. Hier ook even spannend want veulen moest hier ook apart tussen 2 Schotten op de vrachtwagen. Maar ging erg goed. Wel omleiding, dus wij kwamen ook een half uur later aan.

Carina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 21:49

AniekR schreef:
Gefeliciteerd met de mooie resultaten.

Hier helaas wat tegenslagen. Hadden de pony net op de trailer gezet en binnen twee minuten was ze onderuit gegaan en lag ze vast in de trailer. Gelukkig wel redelijk snel weer in de benen en weer opnieuw opgeladen.
Op het terrein aan gekomen nog een tijd gestapt, maar in de ring was ze toch nog erg stijf en vond haar zelf eigenlijk niet eens rad. Jury liet haar wel in de baan en kreeg een 2de premie. Eigenlijk had ik haar gewoon terug moeten trekken, maarja als je daar bent wil je zelf toch eigenlijk ook gewoon graag. Voor de volgende keer wel wat van geleerd ;)

Hey, aniek
Had het gezien ja, ja jammer volgend jaar weer.
Ik had wel een 1e maar geen ck omdat ze te weinig kracht had in haar benen. (vondt ik zelf ook geef ik ze ook gelijk in)
Is het wel goed verder met jou merrie haar ben, ze had er wel wat last van niet.

Carina88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 21:51

zitake schreef:
Jammer dat het laden niet goed ging. Hier ook even spannend want veulen moest hier ook apart tussen 2 Schotten op de vrachtwagen. Maar ging erg goed. Wel omleiding, dus wij kwamen ook een half uur later aan.

Ja idd zat ik ook mee was er pas om 9 uur werdt ook helemaal niet vroeg aangegeven dat er omleiding was,
ben terugreis over de stad gegaan,

Nog gefeliciteerd met je resultaten met twee pony`s naar kootwijk dus.

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:05

Ja, ze liep gewoon echt niet lekker. Erg jammer, maar ja, is niet anders. Ze heeft zich daarna wel super gedragen op de trailer, dus ze heeft er zeker wat van geleerd :+ En ze stond op de trailer op den duur zelfs te slapen, ze was in een klap al haar energie kwijt.
Verder leek het wel goed. Sneetje dat ze had aan de binnenkant van het achterbeen nog even schoongemaakt, maar gewoon oppervlakkig. Verder gewoon van het spartellen wat bezeerd. Lekker in het land gezet vanmiddag, mag ze nu even bijkomen ;)

Heb die van jou niet meer bewust in actie gezien eigenlijk. Maar je kan het er zelf dus wel in vinden.

Viel me trouwens nog mee hoe snel we er waren. Door de omstandigheden waren we ook een half uur later vertrokken, maar 10 over half reden we het terrein toch op.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:10

Ik heb mijn foto's online! :)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:53

veracarina schreef:
zitake schreef:

Ja idd zat ik ook mee was er pas om 9 uur werdt ook helemaal niet vroeg aangegeven dat er omleiding was,
ben terugreis over de stad gegaan,

Nog gefeliciteerd met je resultaten met twee pony`s naar kootwijk dus.

Idd en niet zomaar blokje om, nee 10-15 km ;).

Gelukkig niet te erg bezeerd aniek, wel balen natuurlijk.
Van het witte van gister was vandaag niks meer te zien.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 14:01

Toevallig iemand die weet wie bij de sectie A foto's genomen heeft?

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 14:35

'Zitake: ik denk dat Marcel wel foto's van jou pony's heeft. www.mbfoto.eu

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 15:10

Ok bedankt! zo even kijken, maar volgens mij is er nog een heel deel aan het laden, want ik krijg er nog niet alles op.

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 15:15

Wat jammer Aniek, maar gelukkig verder niks ernstigs.
Onze hengst had dat in Sevenum ook, hij is nog nooit ergens geweest, en op het parkeerterrein hing hij ook al over de stang, gelukkig niks aan overgehouden, maar hij had er wel van geleerd, want daarna stond hij voorbeeldig stil in de trailer.

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 18:47

aniek jammer van tweede premie.

Hier gisteren boekje houten binnen gekregen.
Ben alleen niet zo heel blij dat de keurmerries voor de rubriek zit van mijn veulen.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 19:24

Beginnen ze daar niet met de veulens?

Verder allemaal gefeliciteerd met de resultaten!

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 19:36

nee bij de sectie a en bij de sectie NWR niet

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 20:05

Nu is het nog lastiger om te bepalen hoe laat we er moeten zijn :+

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 09:05

Nog ff een berichtje tussendoor;
Ik heb nog 5 Magnesium/kalkblokken (GRIPPY) liggen wegen het niet nakomen van een afspraak!
Ze mogen weg voor €5,00 p/st ex verzendkosten.
Kunnen verzonden worden pakketpost,verpulverd gaat het wel door de brievenbus.
Afbeelding
Afbeelding

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-11 11:32

inmiddels ook nog duimen voor mooi weer.
Als het slecht weer blijft verhuizen we naar binnen,

Aan alle deelnemers,

In verband met de regen van de afgelopen dagen en de weersverwachting voor de komende dagen is het besluit genomen om de Regionale Keuring in Houten. georganiseerd door de Afd. West, te houden in de binnenbak van de Zilfia's Hoeve.
Het zal even inschikken worden, echter de keuring gaat door!

Door deze wijziging zullen er slechts 2 ringen, in plaats van 3 ringen, beschikbaar zijn.

De indeling wordt als volgt:
Ring 1:
09:00 uur Sectie A, volgorde zoals aangekondigd in de catalogus
Aansluitend daarop Sectie NWR en Sectie WPB vanaf +/- 11:30 uur.

Ring 2:
09:00 uur Sectie B, volgorde zoals aangekondigd in de catalogus
Aansluitend daarop de Gebruikersrubrieken vanaf +/- 10:30 uur.

Mocht u een dezer dagen een collega deelnemer aan deze keuring spreken, gelieve onze berichtgeving aan haar/hem door te geven.

Mocht u vragen hebben dan kunt u zich bij mij melden, bij voorkeur via email.

Met vriendelijke groet,
Namens NWPCS afd. West
Joke van Paassen

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 11:37

Fijn dat het in de binnenbak kan! Ik was al bang dat we in de stromende regen zouden moeten lopen.

Even een vraagje.
Mijn pony is nummer 17 (A7). Voor nummer 1 zijn nog 3 rubrieken met 6 pony's volgens mij. Dus dan zijn we al 23e. Als we er om half 11 zijn, zijn we dan te laat? Aangezien ik nu zie dat de volgende secties al rond half 12 beginnen.

yorick

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 14:56

SunnyJazz schreef:
Fijn dat het in de binnenbak kan! Ik was al bang dat we in de stromende regen zouden moeten lopen.

Even een vraagje.
Mijn pony is nummer 17 (A7). Voor nummer 1 zijn nog 3 rubrieken met 6 pony's volgens mij. Dus dan zijn we al 23e. Als we er om half 11 zijn, zijn we dan te laat? Aangezien ik nu zie dat de volgende secties al rond half 12 beginnen.

Gewoon lekker op tijd komen, kun je mij opzoeken en kunnen we op tijd beginnen met het klaar maken van Olivi.

MadelonSunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-11 16:57

yorick schreef:
SunnyJazz schreef:

Even een vraagje.

Gewoon lekker op tijd komen, kun je mij opzoeken en kunnen we op tijd beginnen met het klaar maken van Olivi.

Ja zit met m'n opa die waarschijnlijk geen zin heeft om lang te blijven :P
Ik heb besloten dat we kwart over 9 weg rijden. Dan zijn we er kwart voor 10. Lijkt me ruim op tijd :)