Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AniekR schreef:Gefeliciteerd met de mooie resultaten.
Hier helaas wat tegenslagen. Hadden de pony net op de trailer gezet en binnen twee minuten was ze onderuit gegaan en lag ze vast in de trailer. Gelukkig wel redelijk snel weer in de benen en weer opnieuw opgeladen.
Op het terrein aan gekomen nog een tijd gestapt, maar in de ring was ze toch nog erg stijf en vond haar zelf eigenlijk niet eens rad. Jury liet haar wel in de baan en kreeg een 2de premie. Eigenlijk had ik haar gewoon terug moeten trekken, maarja als je daar bent wil je zelf toch eigenlijk ook gewoon graag. Voor de volgende keer wel wat van geleerd
zitake schreef:Jammer dat het laden niet goed ging. Hier ook even spannend want veulen moest hier ook apart tussen 2 Schotten op de vrachtwagen. Maar ging erg goed. Wel omleiding, dus wij kwamen ook een half uur later aan.
veracarina schreef:zitake schreef:Jammer dat het laden niet goed ging. Hier ook even spannend want veulen moest hier ook apart tussen 2 Schotten op de vrachtwagen. Maar ging erg goed. Wel omleiding, dus wij kwamen ook een half uur later aan.
Ja idd zat ik ook mee was er pas om 9 uur werdt ook helemaal niet vroeg aangegeven dat er omleiding was,
ben terugreis over de stad gegaan,
Nog gefeliciteerd met je resultaten met twee pony`s naar kootwijk dus.
SunnyJazz schreef:Fijn dat het in de binnenbak kan! Ik was al bang dat we in de stromende regen zouden moeten lopen.
Even een vraagje.
Mijn pony is nummer 17 (A7). Voor nummer 1 zijn nog 3 rubrieken met 6 pony's volgens mij. Dus dan zijn we al 23e. Als we er om half 11 zijn, zijn we dan te laat? Aangezien ik nu zie dat de volgende secties al rond half 12 beginnen.
yorick schreef:SunnyJazz schreef:Fijn dat het in de binnenbak kan! Ik was al bang dat we in de stromende regen zouden moeten lopen.
Even een vraagje.
Mijn pony is nummer 17 (A7). Voor nummer 1 zijn nog 3 rubrieken met 6 pony's volgens mij. Dus dan zijn we al 23e. Als we er om half 11 zijn, zijn we dan te laat? Aangezien ik nu zie dat de volgende secties al rond half 12 beginnen.
Gewoon lekker op tijd komen, kun je mij opzoeken en kunnen we op tijd beginnen met het klaar maken van Olivi.