Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
bietjuhh schreef:ben echt heel moe
bietjuhh schreef:ik werd vanmidag zo gek van smurf had hem vast gezet aan de muur en gaat die telkens lopen en stinkmodder schuren met zijn staart enzo op gegeven moment ik met de bezem ja was aan het vegen ga je om!! bezem tegen ze reed en opschieten! zo hij is niet meer van ze plek afgeweest
Vanny_ schreef:Ja ik was ook even voorzichtig omdat ik er nooit mee rijd... Bandit's eigenares stelde voor dat ik met springen voortaan met spoortjes ga rijden op Bandit (mini knop-spoortjes), voor net dat beetje meer voor de sprong. Niet dat ie slecht voor het been is ofzo. Maar voorlopig hoeft het nog niet.
Vanny_ schreef:bietjuhh schreef:ik werd vanmidag zo gek van smurf had hem vast gezet aan de muur en gaat die telkens lopen en stinkmodder schuren met zijn staart enzo op gegeven moment ik met de bezem ja was aan het vegen ga je om!! bezem tegen ze reed en opschieten! zo hij is niet meer van ze plek afgeweest
Ja dat is soms ff nodig he... Bandit gaat vaak ook lopen te klooien als ie vast staat bij de poetsplaats en ik ben ff met iets anders bezig. Gaat ie draaien, slaan met z'n voorbeen.
WiskyBokjes schreef:ik heb ook de kleinstje spoortjesEigenlijk hoeft het ook nog niet maar ik kan niet met zweep rijden...
Winniiee schreef:Heey net weer wezen trainen.
's chtends op stal bij m'n zus geweest en stansd foto's gemaakt.
Daarna daar gebleven en toen even lesgegeven gegeven aan team 4 (voltige)
Toen een uur turn training gehad en daarna nog een uur paardtraining
Gisteren was het ook 4 uur traininjg
Golan schreef:heeheb ik ook een keer gedaan op een fries
stuiter stuiter