Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Welshfanatic schreef:Nou... hangt er vanaf... heb niet geleerd echt groente te eten, daarentegen vlees welMaar als ik iets niet hoef/lust mag ik het ook gewoon laten staan
Eigenlijk dus gewoon een beetje verwend. Wij hebben thuis alles leren eten. Als we het niet wilde, kregen we het de volgende dag gewoon weer. Ik lust wel alles tot aan orgaanvlees toe. Spruitjes heeft heel lang geduurd! Maar zelfs die lust ik tegenwoordig!
Welshfanatic schreef:PeeWij schreef:Eigenlijk dus gewoon een beetje verwend. Wij hebben thuis alles leren eten. Als we het niet wilde, kregen we het de volgende dag gewoon weer. Ik lust wel alles tot aan orgaanvlees toe. Spruitjes heeft heel lang geduurd! Maar zelfs die lust ik tegenwoordig!
Echt![]()
Bah, nee als jij mij broccoli wil voeren... en dan volgende dag weer... Misschien wel verwend, maar ben ook strond-eigenwijs
Spruitjes zijn ook viesBoontjes, bloemkool etc.
Pasta ook hihi!
Sjoert schreef:Jeetje, wat is het bord voor het hoofd van sommige mensen dan groot.
Zo'n buik hoort nou eenmaal bij een fokmerrie.
Welshfanatic schreef:Ehh nou kijk, het is geen vet wat ze heeft, hangbuik, van de vele veulens... Maarjah, ik heb het vorig jaar ook al eens duidelijk gemaakt en het commentaar houd je.
Ten 1e is het niet mijn pony, dus ik heb niet te bepalen wat ze eet etc.
Ten 2e is die buik er echt niet meer vanaf te trainen en dat hoeft om mij ook niet meer. Als zij er om kan leven.
Bedoel, als het vet was, had ze er wel goed last mee gehad, het is echt hangbuik, je kan dr ribben met gemak voelen, soms zelfs zien.
Maarjah...
PeeWij schreef:
Dat zijn nu dingen waar je boven moet staan! Jij weet wat je pony mankeert of juist niet. Wat een ander er van denkt moet je jezelf niets van aantrekken. De gemiddelde bokker leest alleen de Penny en zien 1 keer in de week een manege pony van dichtbij, als ze al geluk hebben!
PeeWij schreef:Hooper_wjnmk schreef:hOoi allemaal wie heeft hier allemaal een welsh k ?? zO ja wil je dat ff tegen mii zeggen want ik wil weten hOe druk die van jullie zijn alvast bedankt
Je zou er ook een eigen topic voor kunnen aanmaken!
Ik he alleen maar echte Welshjes. het Mountain type![]()
Sjoert schreef:PeeWij schreef:
Dat zijn nu dingen waar je boven moet staan! Jij weet wat je pony mankeert of juist niet. Wat een ander er van denkt moet je jezelf niets van aantrekken. De gemiddelde bokker leest alleen de Penny en zien 1 keer in de week een manege pony van dichtbij, als ze al geluk hebben!
Jij hoort bij dat gemiddelde?