vanda's schreef:Gevulde Koek heb ik niet in huis WelshF.![]()
Als jij geen worstenbroodjes haalt, krijg je ook geen lekkere zelfgemaakte 'dingetjes'
Wow fredje heeft zelfgemaakte dingetjes!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
vanda's schreef:Gevulde Koek heb ik niet in huis WelshF.![]()
Als jij geen worstenbroodjes haalt, krijg je ook geen lekkere zelfgemaakte 'dingetjes'
grietje9 schreef:Ik beloof dat er zaterdag worstenbroodjes zijn, Als P. ze niet gaat halen haal ik ze wel! Zelf gemaakte dingetjes?????
grietje9 schreef:Ik beloof dat er zaterdag worstenbroodjes zijn, Als P. ze niet gaat halen haal ik ze wel! Zelf gemaakte dingetjes?????
vanda's schreef:Goed geregeld Mar!!Hoever ben je al met je drop?
spatter schreef:ben weer terug
joggingpakken voor de kids en sokken gekocht
verder de postbus geleegd, makkelijk als je een halve km van de grens af woont, even post in nederland halen
heb de BIT, de quarter(westernblad), de paardendrogist en de greyzette(over galgo's in nood in spanje) binnen, veel leesvoer dus
doe mij maar een kopje thee
Charly schreef:ja lekker Vanda's!
ziet er weer goed uit mar.. gosh wat zou ik bruce graag willen hebben, prachtig
Welshfanatic schreef:OMG!!! Ga hier echt ff flippen... Kloteinternet loopt te zeiken dattie het niet doet ofzo... wil ik die kabel eruittrekken, paar keer gedaan, wil ik weer doen zit ding zovast als ik weet nie wat...
Oehh ben al sjaggo, maar dit gaat nie goed komen![]()
PeeWij schreef:grietje9 schreef:Ik beloof dat er zaterdag worstenbroodjes zijn, Als P. ze niet gaat halen haal ik ze wel! Zelf gemaakte dingetjes?????
Hoi grietje9 Welkom hier. Normaal moet je jezelf volledig voorstellen met naam toenaam endergelijke!
Jij hebt een uitzonderingspositie.
Dit is nu mijn vrouw!
youngster schreef:Welshfanatic schreef:OMG!!! Ga hier echt ff flippen... stinkmodder loopt te zeiken dattie het niet doet ofzo... wil ik die kabel eruittrekken, paar keer gedaan, wil ik weer doen zit ding zovast als ik weet nie wat...
Oehh ben al sjaggo, maar dit gaat nie goed komen![]()
Ben jij wel eens vrolijk?
grietje9 schreef:Hij is echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr romantisch!!
Dit geloven jullie ook echt he?
Welshfanatic schreef:Jah hoor![]()
Kom ik zo min over?
PeeWij schreef:grietje9 schreef:Hij is echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr romantisch!!
Ja zeker, als ik met een bosje bloemen thuis kom! Dan ......
grietje9 schreef:Hij is echt superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr romantisch!!
youngster schreef:Welshfanatic schreef:Jah hoor![]()
Kom ik zo min over?
Om eerlijk te zijn kom je wel een beetje erg negatief op mij over
vanda's schreef:Heb ook geen melk in huis op 't moment