Ik denk dat wij heel tevreden mochten wezen vandaag op de keuring.
Liep niet met mijn eigen pony, maar hadden halfzusje van mijn merrie en haar veulen mee.
Merrie een 1e premie. En veulen werd veulenkampioen (sectie D).

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
inowa schreef:1e premie en aan kop is toch ook prima?
ik was er tevreden zat mee geweest,natuurlijk is het mooi meegenomen als je nog naar de CK mocht,dat ook liever maarja..
het is toch ook wel een beetje wat de jury graag ziet..
Diane_Basje schreef:Ik heb in Houten de 2 jarige hengst Twisthoeve's Rhydaman gezien en die sprak me daar wel aan. Hij kreeg een 1e premie en een uitnodiging voor de centrale keuring. Ik begreep van die man dat ze plannen hebben om hem naar de hengstenkeuring te doen. Weet iemand meer over hem? Heb zijn stamboom al gevonden, maar iemand meer info? Ik begreep dat hij al dekt, maar dan zal dit zijn eerste jaar zijn?
Melanie5 schreef:link2thepast: mooie fotos heb je gemaakt.
1 van mijn verkochte merries (Raloons Belle, nu van Patries Kok van de Peacock Stud) werd 1a en is nu voorlopig keur. Ook weer mooi voor de 2 dochters en zoon die ik nog van Belle heb.
Iedereen gefeliciteerd.
patrick76 schreef:Regtur: je weet wie er jury was dus dan weet je ook dat je met een heel mooi hoofd en zon type bij dit jurylid al een heel eind bent