Heb net weer gereden ( Ja Winnie ook weer op de merens ) Het ging echt kei goed. Daarna zijn we nog ff gaan buitenrijden toen het zadel eraf gegooid en voor de eerste keer zonder zadel gerede op Linda Het was ook de eerste keer voor Linda ds. En toen zo naar de wei gestapt en een paar stukjes gedraafd.
Ik ben er nu met 1 bezig ik heb het nu alleen van me eigen paardje gedaan! Maar als iedereen hem leuk vind kan ik het ook wel uigebreider maken zeg maar
hoi ben ik weer en ik ben echt ff vet depri net een dikke preek gehad ik heb echt zin om nooit meer op een paard te stappen en gewoon maar zien waar ik belant
ja ik ben woensdag en zaterdag bij zatos geweest en de rest van de week niet maar kees denkt dat ik helemaal niet geweest ben maar ik heb niet gereden omdat ze aan het wisselen is en ik heb kees niet meer gesproken en nu was hij naar willie gegaan (baas van noortje) dat ik moet bellen want als ik niet meer kom dat hij een andere ruiter zoekt nou fijn is dat en daarna krijg ik nog een dikke preek van ons pap ja fiets ik haat dit echt want ik stop er daak echt mee hoor