Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Honeys schreef:Zelfde antwoord van mij, ze hebben er maar al te graag nog eentje bij.
Ik sta toch echt te kijken van de zuinige deelname bij de keuringen hoor.. Jammer..
Maar anyway, bij mij gieren de zenuwen al door m'n keel voor morgen. Ben ik nou zo'n muts of hebben mijn collega fokkers dat nou ook de dag voor de keuring? Brrr..
Girlgamer schreef:@ Honeys, nou mijn vriend komt al 15 jaar op keuringen en die is ook nog steeds zenuwachtig van tevorenHet is natuurlijk bij iedereen anders.
Kent iemand de 2 jarige A hengst die op de NWPCS site te koop wordt aangeboden?
V : Knodishall Geraint
VV: Pendock Legend
M :Centannial Isabella
VM: Springbourne Glide
Geboren: 03 april 2008
Op dit moment meet hij ongeveer : 1.13 m.
joostvangestel schreef:Zo, pony aangemeld voor Heteren
Overigens, op de website van het NWPCS staat ook gewoon een e-mail adres van de organisatie. Papier inscannen, verzamelnota inscannen, op de mail zetten, leesbevestiging vragen en bellen als er geen bevestiging terugkomt.
We leven gelukkig al in de 21ste eeuw. In Finland is nu breedband internet als een basisrecht aangemerkt door de regering. Dat zou hier ook wel eens mogen
Girlgamer schreef:Aha, heb hem net bekeken op MP. Had hem daar nog niet zien staan. Ja naar mijn mening ook erg vroeg allemaal. En die vraagprijs
inowa schreef:Girlgamer schreef:@ Honeys, nou mijn vriend komt al 15 jaar op keuringen en die is ook nog steeds zenuwachtig van tevorenHet is natuurlijk bij iedereen anders.
Kent iemand de 2 jarige A hengst die op de NWPCS site te koop wordt aangeboden?
V : Knodishall Geraint
VV: Pendock Legend
M :Centannial Isabella
VM: Springbourne Glide
Geboren: 03 april 2008
Op dit moment meet hij ongeveer : 1.13 m.
zag de hengst vandaag op marktplaats staan,leuk beestje maar ergens klopt iets niet.
hengstje is pas net 2 en loopt al ruim een maand voor de wagen...