Rebeccaa schreef:_Barbara_ schreef:Ik weet niet wat ik aan moet
Je pyama aanhouden?![]()
*Gaat zich ook maar eens omkleden..
Ik ook ben ook nog niet aan(allé zit in paardenkleding)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Rebeccaa schreef:_Barbara_ schreef:Ik weet niet wat ik aan moet
Je pyama aanhouden?![]()
*Gaat zich ook maar eens omkleden..
had gelijk die maandag gebeld, zegt zo'n vrouwtje ja ze komen eraan.. nou oké dacht ik, dan zullen ze er wel dinsdag zijn. Hele week nog niets gekregen. Moet maandag weer bezorgen, en het weekend is al lang en breed begonnen.. ik weet niet, maar als ik ze niet krijg ken ik ze ook niet bezorgen.
(Hij's niet eens lang of zo..)
!
) en dan ga ik d'r niet steeds achteraan want het is niet mijn probleem.. is hun organisatie toch..
ziet er goed uit, geen last, alleen beetje rood bij het bovenste gaatje. Alleen ik maak mezelf steeds gek want ben bang dat ze een te klein stukje vel hebben gepakt en dat ie dan snel uitgroeit
ben er zo blij mee!
pff Bandit was echt aan het miepen! Maar het ging beter dan de vorige keer.
. Dus hij was weer lekker hyper en aan het hinniken met losrijden. Maar had hem goed aangepakt en toch nog ff normaal kunnen losrijden.
nou dat vond ik toen niet zo grappig. En hij deed bij 1 volte weer het bit vastpakken en de andere kant op crossen... maar ging beter dan de vorige keer want toen was ie iets van 6x over de hekjes gesprongen en deed ie telkens het bit vastpakken en wegrennen.
daar gaat onze olympische carriere
.
met dressuur blijf je gewoon lekker op de grond.. Vanny_ schreef:Hoe gaat ie met die van jou? Niet meer paars?
!
!
als het droog is mag die maar wel met zijn deken. 
!
quicky_lover schreef:Wow, net een dikke ruzie mee gemaakt.
In stakka gebeurt het niet zovaak.