Aan iedereen (in het bijzonder _R_G_ (winnie, of hoe je het ook schrijft) die foto's maakt...... als je nog tips hebt voor mijn foto's (zie profiel) laat het dan snel weten!
Ik heb een hele simpele camera van de Blokker Het is een Kodak met 6.1 megapixels. Het is dus geen echte goede camera, maar dit is ook pas mijn eerste eigen camera.
Oeps, sorry, ik heb me helemaal vergeten voor te stellen.
Mijn echte voornaam is: Lieke Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Noord-Brabant (nuland) Daar woon ik met: ons pap en ons mam, en Evi (winnieee) Ik heb geen relatie In het dagelijks leven ben ik: Student, ik zit/ga naar de 2e van het Tweetalig VWO in Oss. Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: ik heb geen eigen pony, maar ik heb een verzorgpaard. De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): Huh? wat bedoelen jullie hier mee Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: ik vind het gewoon superpony's, maar het was gewoon toeval dat mijn verzorgpaard een fries was. Wehlsjes zijn gewoon vet mooi en lief. Ik fok onder de stalnaam: ik fok niet Verder heb ik de volgende huisdieren: Een parkietje (Kiki), vissen, en een hamster ;P Hobby's buiten paardrijden: Piano spelen, toneel spelen, zingen, fotograferen. Dit ben ik (foto): Uhm, heb ik ff niet bij de hand
Ik wil nog vertellen dat: Ik Wehlspraat super tof vind!